♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Fått meg uvi nå :bored: irriterende! Tok en hjemmetest på onsdag kveld, den var positiv for uvi. Så nå sitter jeg og venter på at resepsjonen hos legen skal åpne sånn at jeg får levert urinprøve.. selvfølgelig har de i så god tid at skolen starter samtidig og jeg får fravær :dead:
 
Vis vedlegget 230886
9 DPO i dag og ny test! Selv syns jeg den er veldig lik den i går og hvis det var noe burde den vel blitt sterkere, eller...?
I vann er den fortsatt helt blenda o_O

Off det kan tidvis være så vanskelig å tolke disse testene..:-/ hcg skal jo fordoble seg hver 48 time, så hvis du sammenligner den du tar i morgen med den du tok i går håper jeg at vi kan få et konkret svar :) Satser på at den er sterkere i morgen!!
 
71331b5f4c2086547387dcc76bae2842.png
c89d4ed686267872e418ccb5abcb511d.png

Kan fremdeles bare være skygge, hva tror dere? 11 DPO og en dag over ikm...

Ser streken [emoji5] Ser ganske lik ut som min! Krysser fingrene [emoji108]
 
Jeg har også vært tett i nesen de siste dager, og jeg har hatt utrolig vondt i hodet et par dager nå..:-/ og jeg har ALDRI vondt i hodet med unntak av hangover og kaffemangel. (og jeg drikker ikke alkohol så nærme ikm og får i meg en kopp til dagen altså!) har også vært veldig sliten denne uka, samt hatt urolig/dårlig mage. Kan jo være at det er tilfeldig og at kroppen brygger på noe kjedelig istedenfor noe koselig, men så er vi i alle fall flerne som opplever dette disse dagene! Jeg tar første test i morgen 11 dpo :) :)

Våkna med hodepine idag, og det skjer sånn ca aldri... Krysser fingrene for oss [emoji1]
 
Fått meg uvi nå :bored: irriterende! Tok en hjemmetest på onsdag kveld, den var positiv for uvi. Så nå sitter jeg og venter på at resepsjonen hos legen skal åpne sånn at jeg får levert urinprøve.. selvfølgelig har de i så god tid at skolen starter samtidig og jeg får fravær :dead:

Ånei, så kjedelig :-/ Satser du på antibiotika da, eller vente til det forhåpentligvis går over av seg selv? Masse god bedring i alle fall. vet det er driit å ha.
 
Jeg spotter!! Oh det er ikke IKM før til onsdag hvis denne perioden er lik som forrige.. har opplevd at de varierer litt, men bare 1-2 dager, ikke 5 dager!! Og jeg har stikkinger i magen, er småkvalm, trøtt og idag bare koker jeg over av varme! Hjelpes! Blir gal a det her
 
haha tenk å bli spent/halvglad for hodepine da :p Når ska du teste igjen?

Ja ikke sant [emoji23] Blir vel å teste igjen i morgen tidlig [emoji28] Cbd på vei i posten. Så får se når den kommer [emoji4] Blir testedate imorra da?? [emoji16]
 
Gleder meg til testedate med dere [emoji16] Æsj, testene mine ble sendt idag, så da kommer de nok ikke før tirsdag [emoji19] Har bare 2 lokale apotek, og jeg kjenner alle som jobber der, så er liksom uaktuelt å kjøpe der [emoji23]
 
Har du tatt tidligere? Jeg ser jo en strek her, og den ser og rosa ut, er den det?
Synes det ser ut som strek! :cat:
Jeg tror det er strek...tok to til nå, og en eltest for sikkerhets skyld...babyplan early er svakt positiv men det kan være skygge-ingenting på wondfoen, og eltesten er tydelig med to streker. Har tvunget mannen til å kjøpe en digital på hjemveien, kan ikke vente på posten nå :):wideyed:
 
Jeg har også vært tett i nesen de siste dager, og jeg har hatt utrolig vondt i hodet et par dager nå..:-/ og jeg har ALDRI vondt i hodet med unntak av hangover og kaffemangel. (og jeg drikker ikke alkohol så nærme ikm og får i meg en kopp til dagen altså!) har også vært veldig sliten denne uka, samt hatt urolig/dårlig mage. Kan jo være at det er tilfeldig og at kroppen brygger på noe kjedelig istedenfor noe koselig, men så er vi i alle fall flerne som opplever dette disse dagene! Jeg tar første test i morgen 11 dpo :) :)

Jeg våkna opp i natt med tidenes vondeste magesmerter. Drømte at jeg fødet hehe... Men var forberedt på å se masse TR-blod i sengen da jeg tok på lyset. Ingen blod å se - IKM på søndag. Men våknet til slutt opp med å være SKIKKELIG snufsesjuk - så tror dessverre mine forkjølelsessymptomer var reelle forkjølelsessymptomer :-/ Krysser fingrene for deg <3 Jeg har enda ikke mistet troa selvom det var negativ teststrimmel i dag og IKM er søndag, så får teste igjen på søndag/mandag :-D
 
Ånei, så kjedelig :-/ Satser du på antibiotika da, eller vente til det forhåpentligvis går over av seg selv? Masse god bedring i alle fall. vet det er driit å ha.
Penicillin.. har plagdes utrolig mye med det før, og kroppen min er ikke i stand til å ordne opp selv :cat:
 
Jeg våkna opp i natt med tidenes vondeste magesmerter. Drømte at jeg fødet hehe... Men var forberedt på å se masse TR-blod i sengen da jeg tok på lyset. Ingen blod å se - IKM på søndag. Men våknet til slutt opp med å være SKIKKELIG snufsesjuk - så tror dessverre mine forkjølelsessymptomer var reelle forkjølelsessymptomer :-/ Krysser fingrene for deg <3 Jeg har enda ikke mistet troa selvom det var negativ teststrimmel i dag og IKM er søndag, så får teste igjen på søndag/mandag :-D
God bedring! Krysser fingre!
 
Jeg tror det er strek...tok to til nå, og en eltest for sikkerhets skyld...babyplan early er svakt positiv men det kan være skygge-ingenting på wondfoen, og eltesten er tydelig med to streker. Har tvunget mannen til å kjøpe en digital på hjemveien, kan ikke vente på posten nå :):wideyed:

Når blir det digital? [emoji57] Jeg er så trøtt at jeg sikkert kunne lagt med samtidig med 2-åringen idag [emoji23] Var stuuuptrøtt sist også, så det er et godt tegn [emoji5]
 
Kan noen hjelpe meg? Jeg er i skikkelig rar form i dag, er kald innvendig og varm på utsiden.. og kvalmen skylder over meg innimellom.. blir småsvimmel.. får vondt og stikkinger i magen.. enten er jeg sjuk ellers må jeg være gravid. Tester til morgen, var negativ. Men blødde litt ista. Vetke om det er når egget fester seg man blør eller litt etterpå? Typ 1-2 dager
 
Når blir det digital? [emoji57] Jeg er så trøtt at jeg sikkert kunne lagt med samtidig med 2-åringen idag [emoji23] Var stuuuptrøtt sist også, så det er et godt tegn [emoji5]
Uh, jeg har tatt den! Har bare posta den inne på skjult ;) men den viste 1-2 uker så det stemmer med beregningene mine...ikke helt gått opp for oss, må få bestilt legetime kjenner jeg.
 
Når blir det digital? [emoji57] Jeg er så trøtt at jeg sikkert kunne lagt med samtidig med 2-åringen idag [emoji23] Var stuuuptrøtt sist også, så det er et godt tegn [emoji5]
Veldig godt tegn å være stuptrøtt! Samme her. Veldig upraktisk da, men lever vel med det en stund.
 
Back
Topp