Uh, jeg har tatt den! Har bare posta den inne på skjult men den viste 1-2 uker så det stemmer med beregningene mine...ikke helt gått opp for oss, må få bestilt legetime kjenner jeg.
Masse lykke til videre [emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uh, jeg har tatt den! Har bare posta den inne på skjult men den viste 1-2 uker så det stemmer med beregningene mine...ikke helt gått opp for oss, må få bestilt legetime kjenner jeg.
Skikkelig ømme bryster og fysen på alt som har med fisk å gjøre
7dpo! Bruker ikke ha så veldig ømme pupper, men så klart varierer det jo mye fra syklus til syklus!
GratulererUh, jeg har tatt den! Har bare posta den inne på skjult men den viste 1-2 uker så det stemmer med beregningene mine...ikke helt gått opp for oss, må få bestilt legetime kjenner jeg.
Gratulerer
Fikk denne idag [emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]
Min strek var svakere enn den nederste idag.
Ser ut som streken min blir sterkere [emoji7]
Gratulerer
Hurra!!! Gratulerer så masse <3 Sykt kjekt!
Ser ut som streken min blir sterkere [emoji7]
Så kjekt!! Gratulerer så masse
Har hatt fire(!!) dager med spotting nå, ser ikke ut til at det gir seg og tror egentlig det bare kommer til å gå over i tr. Har aldri hatt slikt før, men testene er negative og er nå 12 dpo, så har mistet håpet for denne pp'en. Utrolig frustrerende med slike endringer i en syklus som har vært presis og uten tull i alle år
Slenger med et bilde av dagens meget blendahvite test
Vis vedlegget 230917
Gratulerer til alle med positiv test allerede! Veldig gøy å se positive tester også
I dag kom tr med et bang! På dag 29, sykt merkelig - men hei klager ikke på kortere syklus i disse prøvemnd Så slapp å i det hele tatt begynne å teste denne mnd. Den gode nyheten er at da drar vi sydover om 2 uker (orka ikke å være i sydenstrøk som gravid, prøvd det en gang før, og det va ikke kjekt ) Å da satser vi på at vi får ei lita sydenspire
Jeg har ikke mistet håpet helt kjenner jeg, blir bare så oppgitt innimellom Så går følelsene i store berg og dalbanerDa var vi to med en liten tullesyklus denne gang kjedelig å høre at det ikke ser lovende ut da..kroppen altså! Ikke til å forstå seg på. Lure oss gang på gang Krysse fingrene for at blir to streker på testen så fort som mulig!!