♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Er det lang ventetid? Hvis ikke hadde jeg avbestilt, men du har jo i morra på deg også før du må avbestille? Krysser fingrene!

Det er ca 1mnd da vi bestilte, og da fikk vi beskjed om at det var lenge å vente. Så vil tro at det ikke er så gæli. Tror jeg avbestiller timen i morgen og venter å se.

Negative tester og fortsatt ingen tr, så regner med hun kommer buldrende i morgentidlig.. Neste pp skal det gå ;)

ea9ce738a88ddba946cc1ee1851a9152.jpg

Fikk denne idag [emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]
Gratulerer [emoji16][emoji16]

Her har det gått et siden fredag pga barnebursdag og sykdom også kommer jeg til den gravid boomen når jeg skal oppdatere lista [emoji7][emoji7] Det er jo helt supert[emoji3][emoji3]Gratulerer til alle sammen [emoji173] dette blir nok en spennende uke [emoji1][emoji1]

Testa, men er egentlig for tidlig. Så ble ikke overrasket over negativ test
Hmm, ja, er jo tidlig.. :confused: disse dpo-dagene går temmelig seint. Har mye å holde fingrene i, så dagene går jo egentlig fort da... Jeg turte ikke teste i dag heller.. men er såå spent på alle dere andre!

Da var det vår uke og vi har jo allerede en utrolig god starte for mange [emoji173] Håper det fortsetter slik [emoji16]

Dagens gjenværende ikmer er:

Mandag 21.08
Bambii, b1 - pp32

Back
Topp