Krysser fingrene for deg!
Ser tydelig noe på billigtesten, ikke på babyplan [emoji14] 10dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!
Litt off topic her, men har dere sett den nye joggebuksesaken fra Pickles med lommer? I Pure Wool? Den drømmer jeg om...bare ikke om å strikke den!
Skulle hatt ei mor som strikka sånt...I know!!! Sett den, drømmer om den, nekter å strikke den[emoji23][emoji23][emoji23]
Skulle hatt ei mor som strikka sånt...
Mamma er dessverre ikke så dreven på strikking, så det funker ikke her. Du får smiske veldigJeg har levert stjernebukse og en halvferdig ribbegenser med 3farger striper til mamma. Tviler på at jeg får igjennom en bukse til meg[emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji6] hvilket garn bruker du?
Litt off topic her, men har dere sett den nye joggebuksesaken fra Pickles med lommer? I Pure Wool? Den drømmer jeg om...bare ikke om å strikke den!
Ja drittlei den drittanta nå Får krysse fingreneÆsj det vsr kjedelig [emoji15] Håper du har hellet med deg nå snuppen [emoji11][emoji11]
Gratulerer så mye [emoji3][emoji3][emoji3]Vis vedlegget 231036 11 dpo.. tror jeg kan settes opp på gravid[emoji813]red
Håper på flere positive tester her inne [emoji813]pink
Hurra! Gratulerer så masse <3Vis vedlegget 231036 11 dpo.. tror jeg kan settes opp på gravid
Håper på flere positive tester her inne
Gratulerer!!Vis vedlegget 231036 11 dpo.. tror jeg kan settes opp på gravid
Så spennende! Gleder meg til å se morgendagens [emoji2][emoji2][emoji2]
Vis vedlegget 231036 11 dpo.. tror jeg kan settes opp på gravid
Unnskyld! Skulle trykke liker, kom borti liker ikke :/ men jeg liker det altså!Vis vedlegget 231036 11 dpo.. tror jeg kan settes opp på gravid