♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Noen som har god erfaring med billigstrimmel fra billigtester?

12 DPO nå og jeg har fått skyggestreker i 4 dager nå:scratch Holder på å gå på veggen her..

Vedlegg

• IMG_1029.JPG
    IMG_1029.JPG
    695,4 KB · Visninger: 160
  • IMG_1023.JPG
    IMG_1023.JPG
    846 KB · Visninger: 181
Gratulerer så mye [emoji3][emoji3][emoji3]

Å herregud så fint å se at det ble klaff for dere!!! Gratulerer så mye<3

Hurra! Gratulerer så masse :D <3

Tusen takk alle sammen :Heartred
Det har ikke helt gått opp for meg enda, selv om jeg de to siste dagene har merket på symptomer :excited001 Kona mi tror heller ikke på det, så vi går rundt i en boble av fornektelse her,haha :hilarious:

Det er forresten ingenting jeg vil mer enn at det skal lykkes for alle dere også! Krysser både fingre og tær for dere herlige damer :Heartred

Noen som har god erfaring med billigstrimmel fra billigtester?

12 DPO nå og jeg har fått skyggestreker i 4 dager nå:scratch Holder på å gå på veggen her..

Jeg har god erfaring med dem sånnsett, vist strek hvis jeg var gravid og blenda de pp jeg ikke har vært det. Men blir denne skyggestreken noe sterkere/svakere? Hvis du sammenligner to med 48 timers mellomrom blir du noe klokere da?
Skyggestreker er noe dritt :-P

Jeg har god erfaring med dem sånnsett, vist strek hvis jeg var gravid og blenda de pp jeg ikke har vært det. Men blir denne skyggestreken noe sterkere/svakere? Hvis du sammenligner to med 48 timers mellomrom blir du noe klokere da?
Skyggestreker er noe dritt :p

Rekner med du har sjekket testene dine ordentlig og da, for jeg har virkelig studert!
Har tatt over noen dager nå og får skyggestrek på alle, er kansje en veeeeeldig liten økning i streken men er også redd for at det er ønsketenkning og at jeg har sett meg blind på dem... :p[/QUOTE]

Last edited:
Negativ digital. Ingen tro på at det har klaffet, men shit au, gjør meg klar for tr i helgen :cat:

Gratulerer til alle med positiv test ☺️ Jeg mistet motet i dag negativ tidlig test 9 dpo og ikm i morgen så løpet er nok kjørt for denne gang. Kjenner at denne prøvetiden er en påkjenning, så vurderer nesten å droppe hele greia. Nå er jeg 37 år og har to barn under 5 år. Blir nok motivert igjen når det nærmer seg neste el
Lykke til med testingen alle med ikm denne uken.

Rekner med du har sjekket testene dine ordentlig og da, for jeg har virkelig studert!
Har tatt over noen dager nå og får skyggestrek på alle, er kansje en veeeeeldig liten økning i streken men er også redd for at det er ønsketenkning og at jeg har sett meg blind på dem... :p
[/QUOTE]

Jeg studerte dem ganske så nøye ja :-p Forstår hva du mener, jeg har følt at jeg har studert dem så hardt at jeg til slutt ser en strek på ren innbilling. Hvordan går det i dag da? Noe klokere? :-P

Onsdag og dagens ikmere er

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Ossto8388, pp 3

Negativ test her også, tr kom som bestilt på mandag!! :(

Det som er posetivt nå er at vi straks er igang med første prøverørsforsøk på riksen!! Ventetiden tok slutt tilslutt :D

Onsdag og dagens ikmere er

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Ossto8388, pp 3

Beklager, glemte å quote deg :) Jeg fikk tr lørdag sist uke, altså 4 dager før tiden. Syns det var trivelig med 28 dagers syklus, så klager ikke. I dag sko jeg egentlig hatt mensen, men er allerede ferdig, og klar for neste PP :D

Kan kanskje se sånn ut ja, men kan jo være noe annet og ;) hvor mange dpo er du? Var dette første test?

Huff!!!
Okei! Jeg var 8-9dop. Men så kom mensen. Men fortsatt så har jeg skyggestrek. Og kraftig med smerte i magen. Sånn stikking og verking som kommer å går. Får prøve igjen etter mensen. Har seg vel sånn at d går an å være gravid med mens ;):shy:

:p:p:p:p:p:p
Jeg studerte dem ganske så nøye ja :p Forstår hva du mener, jeg har følt at jeg har studert dem så hardt at jeg til slutt ser en strek på ren innbilling. Hvordan går det i dag da? Noe klokere? :p[/QUOTE]

I dag går det i intense mensen smerter ettersom TR meldte sin ankomst i dag tidlig:dead: Skal ikke ta disse testene før IKM igjen, og ikke stole på skyggestreker..:p Så denne perioden hadde jeg en syklus på bare 24 dager... med spotting fra 9 dpo:(

Kan også legge ved testen jeg tok i dag da jeg fikk skyggestrek på den også !

Vedlegg

• IMG_1045.JPG
    IMG_1045.JPG
    620,1 KB · Visninger: 133
Gratulerer til alle med positiv test [emoji5]️ Jeg mistet motet i dag negativ tidlig test 9 dpo og ikm i morgen så løpet er nok kjørt for denne gang. Kjenner at denne prøvetiden er en påkjenning, så vurderer nesten å droppe hele greia. Nå er jeg 37 år og har to barn under 5 år. Blir nok motivert igjen når det nærmer seg neste el
Lykke til med testingen alle med ikm denne uken.
Kjenner meg så godt igjen i det du skriver menssmerter og kors ryggsmerter her så det holder venter bare på at den skal komme alle andre symptomer er borte... Gir opp håpet for denne runden merker jeg. Håpet kommer nok tilbake i neste PP huf a mei... Store klemmer til deg

Back
Topp