Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye [emoji3][emoji3][emoji3]
Å herregud så fint å se at det ble klaff for dere!!! Gratulerer så mye<3
Gratulerer!!
Hurra! Gratulerer så masse <3
Noen som har god erfaring med billigstrimmel fra billigtester?
12 DPO nå og jeg har fått skyggestreker i 4 dager nå Holder på å gå på veggen her..
Kan kanskje se sånn ut ja, men kan jo være noe annet og hvor mange dpo er du? Var dette første test?Er dette bare en typisk skyggestrek?
Jeg har god erfaring med dem sånnsett, vist strek hvis jeg var gravid og blenda de pp jeg ikke har vært det. Men blir denne skyggestreken noe sterkere/svakere? Hvis du sammenligner to med 48 timers mellomrom blir du noe klokere da?
Skyggestreker er noe dritt
[/QUOTE]Rekner med du har sjekket testene dine ordentlig og da, for jeg har virkelig studert!
Har tatt over noen dager nå og får skyggestrek på alle, er kansje en veeeeeldig liten økning i streken men er også redd for at det er ønsketenkning og at jeg har sett meg blind på dem...
Det var en fiiin stigning ja Gratulerer så masse til deg!
Stor stigning fra igår til idag [emoji106][emoji7]
Onsdag og dagens ikmere er
Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Ossto8388, pp 3
Kan kanskje se sånn ut ja, men kan jo være noe annet og hvor mange dpo er du? Var dette første test?
Gratulerer såå gøy!Vis vedlegget 231036 11 dpo.. tror jeg kan settes opp på gravid
Håper på flere positive tester her inne
Gratulerer
Stor stigning fra igår til idag [emoji106][emoji7]
Kjenner meg så godt igjen i det du skriver menssmerter og kors ryggsmerter her så det holder venter bare på at den skal komme alle andre symptomer er borte... Gir opp håpet for denne runden merker jeg. Håpet kommer nok tilbake i neste PP huf a mei... Store klemmer til degGratulerer til alle med positiv test [emoji5]️ Jeg mistet motet i dag negativ tidlig test 9 dpo og ikm i morgen så løpet er nok kjørt for denne gang. Kjenner at denne prøvetiden er en påkjenning, så vurderer nesten å droppe hele greia. Nå er jeg 37 år og har to barn under 5 år. Blir nok motivert igjen når det nærmer seg neste el
Lykke til med testingen alle med ikm denne uken.