♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Dagens ikmere

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Pr0ver91-PP3 -B1
Duracellia - pp2 - b1

Tusen takk:woot:

Ja, jeg har testet positivt i fire dager nå. Men jeg synes ikke streken har blitt noe sterkere de siste tre dagene :nailbiting:

Har hørt om folk som ikke får strek før senere! Har du testet igjen i dag?
Aha, forsiktig gratulerer da...o_O jeg har ikke testet i dag.. mulig jeg prøver i morgen...

Jeg fikk jo TR på besøk nå, men hva regner jeg som første dag i syklusen når jeg hadde litt friskt blod i forrigårs, deretter bare brun spotting i går (beklager detaljene) før jeg fikk skikkelig mensen i dag? Er det i dag, eller første dag med blod?

Jeg fikk jo TR på besøk nå, men hva regner jeg som første dag i syklusen når jeg hadde litt friskt blod i forrigårs, deretter bare brun spotting i går (beklager detaljene) før jeg fikk skikkelig mensen i dag? Er det i dag, eller første dag med blod?

Jeg pleier å regne fra første dag med skikkelig blødning, men andre gjør det kanskje annerledes?

Pga reising I går fikk jeg ikke lagt ut lørdagens ikmere [emoji4] derfor kommer begge dagene nå [emoji1]

Lørdag 26.08
Babygullet - pp 3
Dahr - PP2 etter MA i Mai - B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2
MallaMo, Pp22
Frk.rose, PP1- B3
Frustubbis pp?(mistet tellingen, prøvd siden des 2014) b2, el 16/8

Negativ test, men ingen tr (som alltid kommer på natta)

Pga reising I går fikk jeg ikke lagt ut lørdagens ikmere [emoji4] derfor kommer begge dagene nå [emoji1]

Lørdag 26.08
Babygullet - pp 3

Søndag 27.08
Frk1993 - pp2 - B2
MallaMo, Pp22
Frk.rose, PP1- B3
Frk.rose er gravid:dummy:xsmile9:Heartred

Nå er jeg så utålmodig! To dager siden Ikm men fortsatt ikke positivt test! Gikk tom og kjøpte 4 nye på apoteket i sta. Måtte brå teste ene [emoji23] var negativ det å[emoji28]

Utålmodig jeg også. Negative tester.. Ingen tr.. Surrete syklus.. vente vente vente.. I følge app så skulle jeg ha ikm forrige torsdag :shifty: mange symptomer, men det kan jo være så mangt...

Lørdag 26.08
Babygullet - pp 3

Søndag 27.08
Frk1993 - pp2 - B2
MallaMo, Pp22
Frk.rose, PP1- B3

Jeg flytta til ei anna IKM-gruppe, ustabil syklus :)

Utålmodig jeg også. Negative tester.. Ingen tr.. Surrete syklus.. vente vente vente.. I følge app så skulle jeg ha ikm forrige torsdag :shifty: mange symptomer, men det kan jo være så mangt...

Jeg har hatt helt stabil syklus i 2år, og har lengste lista med sypmtomer[emoji85]

Negativ i dag også!! Men, noe av det jeg husker da jeg gikk gravid sist er alle de rare drømmene. Og nå har jeg drømt så sykt rart de tre siste nettene og husker alt! Kan ikke bare testene bli positive snart!!!

Tr kom med et brak

Back
Topp