Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens ikmere
Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Pr0ver91-PP3 -B1
Duracellia - pp2 - b1
Aha, forsiktig gratulerer da... jeg har ikke testet i dag.. mulig jeg prøver i morgen...Tusen takk
Ja, jeg har testet positivt i fire dager nå. Men jeg synes ikke streken har blitt noe sterkere de siste tre dagene
Har hørt om folk som ikke får strek før senere! Har du testet igjen i dag?
Jeg fikk jo TR på besøk nå, men hva regner jeg som første dag i syklusen når jeg hadde litt friskt blod i forrigårs, deretter bare brun spotting i går (beklager detaljene) før jeg fikk skikkelig mensen i dag? Er det i dag, eller første dag med blod?
Frk.rose er gravidPga reising I går fikk jeg ikke lagt ut lørdagens ikmere [emoji4] derfor kommer begge dagene nå [emoji1]
Lørdag 26.08
Babygullet - pp 3
Dahr - PP2 etter MA i Mai - B1
Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2
MallaMo, Pp22
Frk.rose, PP1- B3
Frustubbis pp?(mistet tellingen, prøvd siden des 2014) b2, el 16/8
Pga reising I går fikk jeg ikke lagt ut lørdagens ikmere [emoji4] derfor kommer begge dagene nå [emoji1]
Lørdag 26.08
Babygullet - pp 3
Dahr - PP2 etter MA i Mai - B1
Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2
MallaMo, Pp22
Frk.rose, PP1- B3
Frustubbis pp?(mistet tellingen, prøvd siden des 2014) b2, el 16/8
Utålmodig jeg også. Negative tester.. Ingen tr.. Surrete syklus.. vente vente vente.. I følge app så skulle jeg ha ikm forrige torsdag mange symptomer, men det kan jo være så mangt...
Spennende.... tester du hver dag?Jeg har hatt helt stabil syklus i 2år, og har lengste lista med sypmtomer[emoji85]
Spennende.... tester du hver dag?
Torsdags ikmere [emoji178]
Torsdag 24.08
batMam-pp uviss(SA mars og juni)-B2-ustabil syklus
spireblomsten - PP1 etter BO/MA- Totalt pp5 - B2 - EL ca 10.08
Æsj! Bedre lykke neste måned.Tr kom med et brak