☆ Skravletråd September ☆

I dag kjøpte jeg meg strikkepinner og et garnnøste. Ingen planer, skal bare lære meg å legge opp masker og så får vi se hva det blir til. Kunne tenkt meg å lage sokker, men vi får se senere. Trenger vel flere pinner da.
Tvitvi da :D Jeg kunne også tenkt meg sokker. Og begynte. Fikk til hæl og alt. Men syns det var så kjedelig [emoji23]

Glad farmor enda strikker sokker da [emoji14] så får fra hu til unga og oss [emoji14]
 
Du kan jo begynne med grytekluter eller noe slikt.
Hvilke type garn har du kjøpt?

Ja jeg lurte litt på det. Det ble ull fra Mor Aase. Kjøpte bare det de hadde på Rema, siden det er mest for å øve litt. Jeg er ikke en type som liker å vente, og får jeg en ide vil jeg helst begynne i går :p
Så da ble det sånn. Kjøpte bare et nøste.
 
Tvitvi da :D Jeg kunne også tenkt meg sokker. Og begynte. Fikk til hæl og alt. Men syns det var så kjedelig [emoji23]

Glad farmor enda strikker sokker da [emoji14] så får fra hu til unga og oss [emoji14]

Sokker er såpass små at jeg beholder motivasjonen tror jeg. Men jeg synes det ser komplisert ut jeg.
 
Sokker er såpass små at jeg beholder motivasjonen tror jeg. Men jeg synes det ser komplisert ut jeg.

Sokker er ikke så vanskelig. Men krever litt kjennskap likevel, så greit å begynne med noe lettere
 
Jaja, så har lillemor feber. I helga var hun oppe i 37,9 og det regner jeg sånnsett som feber så hun fikk en dag hjemme i dag. Og var feberfri i morges så jeg hadde håp. Men 38 i ettermiddag.

I morgen skal hun være hos mormor
God bedring til jenta :)
 
I dag kjøpte jeg meg strikkepinner og et garnnøste. Ingen planer, skal bare lære meg å legge opp masker og så får vi se hva det blir til. Kunne tenkt meg å lage sokker, men vi får se senere. Trenger vel flere pinner da.
Jeg startet med enkle ting, grytekluter og sånn :) gøy å strikke!
 
Ja jeg lurte litt på det. Det ble ull fra Mor Aase. Kjøpte bare det de hadde på Rema, siden det er mest for å øve litt. Jeg er ikke en type som liker å vente, og får jeg en ide vil jeg helst begynne i går [emoji14]
Så da ble det sånn. Kjøpte bare et nøste.
Er det ull av typen superwach (eller hvordan det nå skrives)?
 
Sokker er såpass små at jeg beholder motivasjonen tror jeg. Men jeg synes det ser komplisert ut jeg.
Ei erfaren strikkevenninne sier at sokker er det verste pga hæl. Men jeg har googla frem ganske mange gode forklaringer når det gjaldt hæl altså. Så det er da overkommelig :)
 
Æsj. Jeg og minste er ferdig å se My little pony... Får vente i spenning på filmen som kommer på kino da frem til sesong 7 kommer på netflix.
 
Sokker er ikke så vanskelig. Men krever litt kjennskap likevel, så greit å begynne med noe lettere

Jeg kan bare å strikke fram og tilbake, så kanskje jeg skal lære meg litt mønster eller noe? Om jeg ikke gir opp før det da.
 
Ikke så lett og finne noen man passet ordentlig med heller. Så synd når det skjer. Viser seg at mi dps dama blir pensjonist fra november. Men hu tok meg inn så kjaot pga det var meg. Men har prøvd 5 forskjellige nå og kun hu jeg følte meg best med :)
Jamen det kan hu da ikke [emoji54][emoji54][emoji54]
 
Back
Topp