☆ Skravletråd September ☆

Superwash? Jeg finner ikke noe om det. Det står 100% norsk ull. Produsert av Sandnes Garn.
Lage votter og tove det da :) Er vel sånn som kan toves det. Superwash kan ikke toves :D

Bare som enda ett tips [emoji1]
 
Lage votter og tove det da :) Er vel sånn som kan toves det. Superwash kan ikke toves :D

Bare som enda ett tips [emoji1]

Hmmm. Kanskje lage grytekluter? Jeg tenkte å gi det til mamma til jul. Mødre elsker jo å få ting som barna har laget :hilarious:
 
Hmmm. Kanskje lage grytekluter? Jeg tenkte å gi det til mamma til jul. Mødre elsker jo å få ting som barna har laget :hilarious:
Det syns jeg absolutt er en god ide. Hjemmelaga er gøy for de aller aller fleste [emoji7]

Mamma får skjørt jeg har strikka :D
 
Superwash? Jeg finner ikke noe om det. Det står 100% norsk ull. Produsert av Sandnes Garn.
Står det ikke på den så er det ikke.
Da anbefaler jeg deg å strikke gryteklutene dobbelt så store som du ønsker at de skal være og kjøre dem i vaskemaskinen på 60 grader etterpå. Da vil de krympe og bli tykkere slik at de gir bedre beskyttelse mot varme ting når du bruker dem
 
Står det ikke på den så er det ikke.
Da anbefaler jeg deg å strikke gryteklutene dobbelt så store som du ønsker at de skal være og kjøre dem i vaskemaskinen på 60 grader etterpå. Da vil de krympe og bli tykkere slik at de gir bedre beskyttelse mot varme ting når du bruker dem

Takk :)
 
Kunne ønske jeg bodde langt ute på landet med 12 mil til nærmeste nabo! Pokker så irriterende å høre på snekring og hamring hver eneste kveld til midnatt..
 
Gullfint når det er slik [emoji23][emoji23]

Begge mine er slik [emoji14]

Sist lata minste som hu sovna i bilen til svigermor. Og svigermor bærte hu inn. Og gjett hvem som våkna magisk og sa så fint at nå slapp hu å gå [emoji23] Svigermor bare så på hu [emoji23][emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] genialt!
 
Æsj. Jeg og minste er ferdig å se My little pony... Får vente i spenning på filmen som kommer på kino da frem til sesong 7 kommer på netflix.
Hæ den er vi ferdig med for lenge siden [emoji54] jeg og snuppa så alt før vi reiste til Egypt, greide å fortelle at det kommer film på kino og hun har aldri hvert på kino før så når den kommer hit skal vi vist på kino [emoji6]
 
Er det lett å få tak i ny fjernkontroll til dekoderen tro?
 
Back
Topp