☆ Skravletråd September ☆

Dra henne østover så kan vi få ordnet et møte med flere [emoji16] jeg vil også møte dere [emoji54]
Er ikke min skyld vi ikke møtes, du kjører fori der jeg bor både till og ofte :p

Var en del på forretningsreise i Bergen tidligere, og vi snakket om å møtes en gang jeg var der, og brått blir jeg bare sendt til Trondheim...
 
Hmmm.
Svigersøsteren min dro til sykehuset for å føde i dag. Fikk beskjed av svigerfar. Hun skulle etter planen ha keisersnitt. Jeg fikk beskjed tidlig på dagen, og har ikke hørt noe siden.
Jeg kjenner ikke at dette blir mitt tantebarn. Svigersøster og svigerbror overser oss for det meste. Av og til tar min mann kontakt med sin bror, men det går aldri den andre veien. Det er rett og slett dritt å vite at jeg kanskje har et tantebarn til nå, men jeg kommer aldri til å bli kjent med henne. Og enda verre at min mann ikke får bli kjent med henne. Jeg vet at de ikke har likt meg tidligere, men de vil jo ikke gjøre noe for å endre det. Og ingenting vi gjør har noen effekt. Dritt altså :(
 
Er ikke min skyld vi ikke møtes, du kjører fori der jeg bor både till og ofte [emoji14]

Var en del på forretningsreise i Bergen tidligere, og vi snakket om å møtes en gang jeg var der, og brått blir jeg bare sendt til Trondheim...
Tja sist var I april da så ikke altfor ofte [emoji54] men du bor jo ikke såååå langt unna heller bare finne en dag som passer det så kommer jeg [emoji4]
 
Hæ den er vi ferdig med for lenge siden [emoji54] jeg og snuppa så alt før vi reiste til Egypt, greide å fortelle at det kommer film på kino og hun har aldri hvert på kino før så når den kommer hit skal vi vist på kino [emoji6]
Jeg har brukt den når vi skal kose oss litt ekstra. Eldste vil ikke se det lengre noe særlig så [emoji14]

Så da ses den når eldste er borte. Så da har det tatt litt lengre tid her [emoji14]

Må nok på kino vi også [emoji14]
 
Joa kan vente litt til vel [emoji23][emoji23][emoji23]
Hu skulle presse inn så masse timer hu klarte. Hu tok egentlig ikke inn noen nå pga det. Men når hu så mitt navn måtte hu siden det var meg [emoji56] Så hu er jo allerede en reddende engel [emoji7]
 
Hmmm.
Svigersøsteren min dro til sykehuset for å føde i dag. Fikk beskjed av svigerfar. Hun skulle etter planen ha keisersnitt. Jeg fikk beskjed tidlig på dagen, og har ikke hørt noe siden.
Jeg kjenner ikke at dette blir mitt tantebarn. Svigersøster og svigerbror overser oss for det meste. Av og til tar min mann kontakt med sin bror, men det går aldri den andre veien. Det er rett og slett dritt å vite at jeg kanskje har et tantebarn til nå, men jeg kommer aldri til å bli kjent med henne. Og enda verre at min mann ikke får bli kjent med henne. Jeg vet at de ikke har likt meg tidligere, men de vil jo ikke gjøre noe for å endre det. Og ingenting vi gjør har noen effekt. Dritt altså :(
Så trist :( Klem [emoji169]
 
Så trist :( Klem [emoji169]

Takk <3
Det er en vond situasjon. Og lillemor snakker mye om at hun vil møte søskenbarnet sitt på 6, og at det vil bli så gøy. Vi kan jo ikke fortelle henne at det nok ikke vil skje, for tante og onkel oppfører seg som om vi ikke eksisterer :(
 
Takk <3
Det er en vond situasjon. Og lillemor snakker mye om at hun vil møte søskenbarnet sitt på 6, og at det vil bli så gøy. Vi kan jo ikke fortelle henne at det nok ikke vil skje, for tante og onkel oppfører seg som om vi ikke eksisterer :(

En veldig vond situasjon. Jammen ikke enkelt å forstå hvordan voksne kan være slik. Men utrolig trist at søskenbarn forblir ukjente for hverandre. Kun pga valg deres foreldre har tatt. Dumt de ikke kan se det selv
 
En veldig vond situasjon. Jammen ikke enkelt å forstå hvordan voksne kan være slik. Men utrolig trist at søskenbarn forblir ukjente for hverandre. Kun pga valg deres foreldre har tatt. Dumt de ikke kan se det selv

Ja det er det. Men de har hennes familie, så det er ikke så viktig med hans. Svigerbror holder kontakten med sine foreldre, men broren er det ikke så viktig med. Jeg vet at de ikke liker meg, men å drite i sin egen bror på grunn av det er jo bare dumt. Men jeg vet ikke om det er derfor de ikke tar kontakt. Det kan godt hende de bare ikke tenker på å gjøre det, og det er nesten verre.
Jeg skjønner meg ikke på dem.
 
Ja det er det. Men de har hennes familie, så det er ikke så viktig med hans. Svigerbror holder kontakten med sine foreldre, men broren er det ikke så viktig med. Jeg vet at de ikke liker meg, men å drite i sin egen bror på grunn av det er jo bare dumt. Men jeg vet ikke om det er derfor de ikke tar kontakt. Det kan godt hende de bare ikke tenker på å gjøre det, og det er nesten verre.
Jeg skjønner meg ikke på dem.

Finnes jo en del av de da som kun tenker sin familie er viktig. Og der må være trist for andre familien å føle seg slik.

Spesielt når det er barn inkludert oppi det hele.

Tror ikke vi kan skjønne oss på slikt rett og slett. Hjernene funker ikke likt i de tilfellene.

Steslekta til mannen hadde nå faktisk en bror og søster som mista kontakt pga dama hans. De første 8 årene på søskenbarntreff var de der ikke (broren, dama og unger). Men nå har de faktisk blitt noenlunde venner igjen hvertfall. Så de kommer nå alle og snakker hvertfall igjen.

Så man kan vel alltids håpe at en gang i tiden kan det gå til å kunne prate igjen hvertfall. For tenker at etter å bli holdt borte fra familien så lenge, blir det vel aldri tilbake til ett nært forhold på den måten.
 
I morgen BØR jeg ta stua, bad og gang. Helst ett soverom og to også.
Kjøkken tror jeg jeg drøyer til onsdag.
Nærmest mulig til reisedagen.

Må også i foreldremøte i morgen. For kunne ikke når de egentlig hadde. Så de har setta opp ekstra da gitt. Hurra. Akkurat som jeg ikke har hørt samme talen nå i nøyaktig 6 år [emoji14] Men for all del. Kan jeg gå. Så går jeg selvsagt.

Sjekka værmeldinga. Bare meldt opp til 27 grader og stor sol [emoji1][emoji1] Alle dagene vi er der :D Lover gooooodt !
 
Søvn derimot hadde vært gøy. Ligget i over 3 timer og bare vridd meg [emoji21]
 
God morgen. Eller god og god. Har sovet 30 min... Får prøve igjen når unga går. Må ha noen timer til gitt. Ellers blir det jallefall ingenting gjort i dag gitt [emoji21]
 
God morgen alla herlige folk her inne :)
Fy så vanskeligt det er å stå opp om morningen blæææ her gjærna Sovit extra :p.
Har dere Sovit gott??
 
Back
Topp