☆ Skravletråd September ☆

I morgen BØR jeg ta stua, bad og gang. Helst ett soverom og to også.
Kjøkken tror jeg jeg drøyer til onsdag.
Nærmest mulig til reisedagen.

Må også i foreldremøte i morgen. For kunne ikke når de egentlig hadde. Så de har setta opp ekstra da gitt. Hurra. Akkurat som jeg ikke har hørt samme talen nå i nøyaktig 6 år [emoji14] Men for all del. Kan jeg gå. Så går jeg selvsagt.

Sjekka værmeldinga. Bare meldt opp til 27 grader og stor sol [emoji1][emoji1] Alle dagene vi er der :D Lover gooooodt !
Blir nesten stressa av å lese det du skal idag [emoji54]
 
Hmmm.
Svigersøsteren min dro til sykehuset for å føde i dag. Fikk beskjed av svigerfar. Hun skulle etter planen ha keisersnitt. Jeg fikk beskjed tidlig på dagen, og har ikke hørt noe siden.
Jeg kjenner ikke at dette blir mitt tantebarn. Svigersøster og svigerbror overser oss for det meste. Av og til tar min mann kontakt med sin bror, men det går aldri den andre veien. Det er rett og slett dritt å vite at jeg kanskje har et tantebarn til nå, men jeg kommer aldri til å bli kjent med henne. Og enda verre at min mann ikke får bli kjent med henne. Jeg vet at de ikke har likt meg tidligere, men de vil jo ikke gjøre noe for å endre det. Og ingenting vi gjør har noen effekt. Dritt altså :(
Sender deg en klem
 
Vel, babyen er her. Hun ble født i går kveld, vi fikk vite det i dag. Det er jo forsåvidt greit, de kan jo trenge litt tid sammen som en familie før andre får vite noe.

Lillejenta har ikke våknet enda. Håper hun fortsetter med å være B-menneske :p
 
Husker dere runden med at nav nekter meg kontantstøtte for den siste mnd fordi de sier snuppa gikk i en annen bhg lørdag 29.7 til søndag 30.7?

Jeg har fått svar på klagen

Eller. At de ikke kan behandle den før jeg sender inn bekreftelse fra kommunen

Nav legger bare til grunn opplysninger fra kommunen, ikke fra meg og den private barnehagen. Eller logikk. Som at det ikke er noen bhg å gå i lørdag og søndag.
 
Håper det ordnet seg[emoji13]
Ja, gjorde det :)
Fikk penger i går. Nå er det tomt igjen [emoji85][emoji85]
har egne kontoer for mat og regning, så en del gikk jo direkte dit. Men likevel [emoji23] gikk seriøst 900 på ebay [emoji85] Det er først når man legger alt i handlekurven, man SER hvor mye man handler for [emoji23]
 
Håper det ordnet seg[emoji13]
Ja, gjorde det :)
Fikk penger i går. Nå er det tomt igjen [emoji85][emoji85]
har egne kontoer for mat og regning, så en del gikk jo direkte dit. Men likevel [emoji23] gikk seriøst 900 på ebay [emoji85] Det er først når man legger alt i handlekurven, man SER hvor mye man handler for [emoji23]
 
Vel, babyen er her. Hun ble født i går kveld, vi fikk vite det i dag. Det er jo forsåvidt greit, de kan jo trenge litt tid sammen som en familie før andre får vite noe.

Lillejenta har ikke våknet enda. Håper hun fortsetter med å være B-menneske :p
Trollet mitt sover også enda. Hun har spist altså, klokka 6, 7 og 10. Fikk ny bleie i sjutiden. Men da var ikke jeg helt klar for å stå opp. Og siden da har hun egentlig sovet. Fikk puppen før hun våknet skikkelig liksom.
 
Husker dere runden med at nav nekter meg kontantstøtte for den siste mnd fordi de sier snuppa gikk i en annen bhg lørdag 29.7 til søndag 30.7?

Jeg har fått svar på klagen

Eller. At de ikke kan behandle den før jeg sender inn bekreftelse fra kommunen

Nav legger bare til grunn opplysninger fra kommunen, ikke fra meg og den private barnehagen. Eller logikk. Som at det ikke er noen bhg å gå i lørdag og søndag.
Herregud.. Det er jo så tett, at det er litt tragikomisk egentlig..
 
Vel, babyen er her. Hun ble født i går kveld, vi fikk vite det i dag. Det er jo forsåvidt greit, de kan jo trenge litt tid sammen som en familie før andre får vite noe.

Lillejenta har ikke våknet enda. Håper hun fortsetter med å være B-menneske :p
Kjedelig at de ikke sier ifra samme dag [emoji853]
 
Husker dere runden med at nav nekter meg kontantstøtte for den siste mnd fordi de sier snuppa gikk i en annen bhg lørdag 29.7 til søndag 30.7?

Jeg har fått svar på klagen

Eller. At de ikke kan behandle den før jeg sender inn bekreftelse fra kommunen

Nav legger bare til grunn opplysninger fra kommunen, ikke fra meg og den private barnehagen. Eller logikk. Som at det ikke er noen bhg å gå i lørdag og søndag.
Hæ? Er det virkelig mulig [emoji54] de kan da ikke være såååå firkantet?
 
Kjedelig at de ikke sier ifra samme dag [emoji853]

Det virker som svigerforeldrene mine fikk vite det først i dag, og det er verre. Men det har visst vært en del komplikasjoner under operasjonen, så det kan være at de har hatt nok å tenke på.
 
Back
Topp