☆ Skravletråd September ☆

Irriterer meg over at tapatalkappen er forandra. Om jeg skal reply nå kaster den meg til siste siden automatisk! Da må jeg plutselig bla meg tilbake jo og er da usikker på hvor jeg er. Er jo ikke sidetall lengre heller her nå.

Det høres tungvint ut![emoji31]
 
Mamma følelser og hormoner er ikke en bra kombo :p

Har flytta jentungen på 4,5 ned i kjelleren sammen til storebroren i helgen. Har laget til det flotte jenterommet for å kompensere mot dårlig samvittighet.
Hun var kjempe glad for å flytte ned. Og så happy for det nye rommet. Har sovet 2 netter der uten noe tull.

Så hvorfor klarer jeg å sitte igjen med dårlig samvittighet?? *oppgitt av meg selv*

Hvorfor har du dårlig samvittighet for det?[emoji4] hun er jo fornøyd?!
 
En av de kveldene der Lillejenta sliter når hun spiser. Hun ligger og sparker i miss øye og slipper puppen hele tiden.
 
Jaja, så har lillemor feber. I helga var hun oppe i 37,9 og det regner jeg sånnsett som feber så hun fikk en dag hjemme i dag. Og var feberfri i morges så jeg hadde håp. Men 38 i ettermiddag.

I morgen skal hun være hos mormor
 
I dag kjøpte jeg meg strikkepinner og et garnnøste. Ingen planer, skal bare lære meg å legge opp masker og så får vi se hva det blir til. Kunne tenkt meg å lage sokker, men vi får se senere. Trenger vel flere pinner da.
 
I dag kjøpte jeg meg strikkepinner og et garnnøste. Ingen planer, skal bare lære meg å legge opp masker og så får vi se hva det blir til. Kunne tenkt meg å lage sokker, men vi får se senere. Trenger vel flere pinner da.
Du kan jo begynne med grytekluter eller noe slikt.
Hvilke type garn har du kjøpt?
 
Dere er jaggu snille[emoji1]
Kan jo liksom ikke nekte når han ringer og spør om vi vil ha besøk. Vi ser dem stort sett bare hver sommer, han har vel vært her i huset to eller tre ganger, vi har bodd her fem år
Så det er ikke som om han renner ned dørene her akkurat...
 
Jaja, så har lillemor feber. I helga var hun oppe i 37,9 og det regner jeg sånnsett som feber så hun fikk en dag hjemme i dag. Og var feberfri i morges så jeg hadde håp. Men 38 i ettermiddag.

I morgen skal hun være hos mormor
God bedring
 
Jaja, så har lillemor feber. I helga var hun oppe i 37,9 og det regner jeg sånnsett som feber så hun fikk en dag hjemme i dag. Og var feberfri i morges så jeg hadde håp. Men 38 i ettermiddag.

I morgen skal hun være hos mormor
God bedring
 
I dag kjøpte jeg meg strikkepinner og et garnnøste. Ingen planer, skal bare lære meg å legge opp masker og så får vi se hva det blir til. Kunne tenkt meg å lage sokker, men vi får se senere. Trenger vel flere pinner da.
Tvitvi da :D Jeg kunne også tenkt meg sokker. Og begynte. Fikk til hæl og alt. Men syns det var så kjedelig [emoji23]

Glad farmor enda strikker sokker da [emoji14] så får fra hu til unga og oss [emoji14]
 
Back
Topp