☆ Skravletråd September ☆

God kveld[emoji4]
Her er det en rolig kveld før ny uke. Mannen klargjør til elgjakt i morgen, snuppa sover og jeg sitter å leter etter en serie å se på[emoji4]
Har dere hatt ei fin helg?

Helt grei helg, vært på jobb[emoji4]
Nå er jeg sykemeldt i 2 uker og går allerede på veggene dag 1[emoji23]
 
Ble liggende i senga en god stund etter at Lillejenta sovnet i kveld. Ville bare være nær henne. Nå føles det som jeg får gnagsår på puppen. Jaja, det var veldig koselig i det minste.

Herlig med slik nærhet[emoji7] det savner jeg...
 
Vi har noen som vil kjøpe bilen vår, ganske greit for vi vil bli kvitt den [emoji23][emoji23][emoji23] altså kjempe fin bil men liten innvendig.

Så har den siste tiden sett på Ford Galaxy, og er en ikke så lang unna, 2011 mod som har gått ca 90.000 km som vi plutselig bestemte oss for nå å ringe på for å høre om de kan holde den av til torsdag [emoji54]

Så moro med bilkjøp da![emoji1][emoji1]
 
Koselig dag! Feira bursdagen til pappa'n min, vært på flere trilleturer og besøkt tante og onkel. Kosa masse med nevø og niese også. Og enda blir vi her noen dager til [emoji173] deilig med en miniferie. Snuppa er på vei inn i 2.utviklingstrinn så her har vi litt kveldsuro, men mormor, morfar, tante, onkel og pappa'n tar gjerne litt bæring og byssing [emoji173]

Høres ut som om dere har det fint[emoji7]
Kos dere videre på miniferie!
 
Blir fort travelt og småvondt med små i senga [emoji23]Minste prøvde seg da. Men bætte hu over i si [emoji14]
Minstemann her våkner altfor lett, største er lettere å ha med å gjøre sånn sett, bærer henne halvveis opp i senga si og hun klatrer resten selv [emoji23] eller blir satt sovende på do gjør det hun skal uten å våkne [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp