☆ Skravletråd September ☆

Har verdens snilleste mann :)

Jeg har slitt ganske mye med bekkenet de siste par dagene.
Likevel fant jeg ut jeg skulle ta en treningstur.
Når jeg var der som er 1/2 veis dersom jeg tar en kort tur, og 1/3 dersom jeg tar en lang en gikk det veldig bra, kroppen fungerte overraskende godt.
Valgte derfor den lange turen
Rundt halvveis på den lange begynte ting å snu.
Når jeg nærmet meg slutten kjente jeg at jeg definitivt ikke burde gå de siste 1,5 km som bare er oppoverbakker.
Ringer derfor mannen og spør hvordan det går med barna.
Jo de 2 minste sov og eldste var på vei i seng.
Flott, eldste er gammel nok til å passe de to minste de 5-10 minuttene det tar mannen og hente meg, så siden han ikke sover enda ber jeg mannen hente meg ved butikken, jeg var ca 500 m unna på det tidspunktet.
Jeg har litt dårlig samvittighet for å få han til å hente meg hvor av han gir meg streng beskjed om at det skal jeg ikke ha, det er viktig at jeg lytter til kroppen min og han gjerne henter meg istedenfor at jeg presser meg for hardt, og dessuten her er det han som skal si unnskyld siden han kommer med den lille bilen. Når han kom i garasjen fant han ut han bare hadde med seg den bilnøkkelen og når jeg har det vond er kun det beste bra nok for meg og den andre bilen har bedre seter.....

Er det rart jeg er glad i denne mannen?

Herlig forståelsesfull mann[emoji173]️
 
Det er det [emoji4]

Gikk før til ei fantastisk psykolog frem til hun begynte på BUP, etter det var jeg kun innom dps fordi nav krevde det
Ikke så lett og finne noen man passet ordentlig med heller. Så synd når det skjer. Viser seg at mi dps dama blir pensjonist fra november. Men hu tok meg inn så kjaot pga det var meg. Men har prøvd 5 forskjellige nå og kun hu jeg følte meg best med :)
 
Minstemann her våkner altfor lett, største er lettere å ha med å gjøre sånn sett, bærer henne halvveis opp i senga si og hun klatrer resten selv [emoji23] eller blir satt sovende på do gjør det hun skal uten å våkne [emoji23][emoji23][emoji23]
Gullfint når det er slik [emoji23][emoji23]

Begge mine er slik [emoji14]

Sist lata minste som hu sovna i bilen til svigermor. Og svigermor bærte hu inn. Og gjett hvem som våkna magisk og sa så fint at nå slapp hu å gå [emoji23] Svigermor bare så på hu [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp