Tror jeg venter med kb sin i år, blir vel kjøpt på ferieJulegaver til gutta[emoji2] det er enklest!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg venter med kb sin i år, blir vel kjøpt på ferieJulegaver til gutta[emoji2] det er enklest!
He he en annen dag daOg jeg burde vært husmor[emoji12]
God morgenGod morgen alle sammentitter innom fra jobb jeg og. Stille og rolig. Gleder meg til å komme ut i sola etterpå
![]()
God morgen alle sammen
God morgen
Titter innom fra jobb. Rolig her , enn så lenge
Ha en fin dag alle.
Æsj, så plagsomt[emoji13]
Jeg bestilte jo masse småplukk og noe av det havner nok i en kalender eller to, som vedlegg i en gave og litt sånn...
Sol enda, men...![]()
Det gikk forbausende bra, jeg skjønner det fortsatt ikke. Hjalp jo at vi allerede var på do. Men det er faren som er god på dette. Han driver med slikt selv. På min side hoppet det over meg. Men begge ungenes bestefedre samt altså mannen har vært mye plaget
Jeg har bare veldig, veldig, veldig ikke lyst..
Ja, faktisk så kan man få tilsendt planter. Særlig stiklinger sendes rundt omkring i øst og vest. Delte og fikk faktisk flere stiklinger selv i fjor i posten. Funket som fjell!
Syntes det var mye spennende du hadde på lista di i dag. Jeg er også svak for hortensia, særlig de blå har jeg lagt min elsk på, både innendørs og utendørs.
Har du forresten sett synrinhortensia? Nydelig den også.
Hvilke blomster skal du ha og ampel? Hva slags grønn busk? Buskbom? Elsker planter og blir så nysgjerrig da.![]()
Nei, ikke sant..! Det hadde i så fall vært en merkelig prosess..Man velger liksom ikke partner utifra tærne[emoji23]
Gikk en tur for at lille skulle sove.Skjønner det veldig, veldig, veldig godt[emoji23]
Eldste regelmessig i mange år. Mellomste begynt litt periodevisJeg har aldri blødd neseblod jeg[emoji15] og kun et av barna har blødd en gang (eldste)....da var han døden nær[emoji12]
Vaske klærGod formiddagI dag er jeg rastløs. Sovet lenge og godt, det var deilig. Noen dager kjeder jeg meg lett hjemme... Kanskje ikke så rart, Så mye jeg har vært hjemme [emoji23]
Hva skal dere i dag? Kanskje jeg blir inspirert?
Ikke skummelt, men potensielt ganske vått...Æsj, det så skummelt ut[emoji13]
He he joda , bare kom å kjenn på vannet
Tror jeg venter med kb sin i år, blir vel kjøpt på ferie