☆ Skravletråd Mai ☆

Sol enda, men...
67f7ed7e22a34cc55e85c3a6ffa5b552.jpg

Æsj, det så skummelt ut[emoji13]

Det gikk forbausende bra, jeg skjønner det fortsatt ikke. Hjalp jo at vi allerede var på do. Men det er faren som er god på dette. Han driver med slikt selv. På min side hoppet det over meg. Men begge ungenes bestefedre samt altså mannen har vært mye plaget

Jeg har aldri blødd neseblod jeg[emoji15] og kun et av barna har blødd en gang (eldste)....da var han døden nær[emoji12]

Ja, faktisk så kan man få tilsendt planter. Særlig stiklinger sendes rundt omkring i øst og vest. Delte og fikk faktisk flere stiklinger selv i fjor i posten. Funket som fjell! ;)

Syntes det var mye spennende du hadde på lista di i dag. Jeg er også svak for hortensia, særlig de blå har jeg lagt min elsk på, både innendørs og utendørs. :)

Har du forresten sett synrinhortensia? Nydelig den også. :)

Hvilke blomster skal du ha og ampel? Hva slags grønn busk? Buskbom? Elsker planter og blir så nysgjerrig da. :P

Elsker Hortensia selv[emoji1] syrinhortensia har jeg aldri hørt om?! Men ser på Google at den var nydelig![emoji7]
Kanskje spørre om de har den da[emoji6]
I ampel har jeg lyst på knallrød petunia...synes det er så lekkert når man har hvitt hus[emoji2]
Har vurdert buksbom ja! Skal stå i en høy krukke på framsiden av huset[emoji4]
Vi har ennå ikke fått orden på hagen etter vi bygde hus, så jeg føler jeg kan ta igjen litt med verandablomster[emoji23]

God formiddag :) I dag er jeg rastløs. Sovet lenge og godt, det var deilig. Noen dager kjeder jeg meg lett hjemme... Kanskje ikke så rart, Så mye jeg har vært hjemme [emoji23]

Hva skal dere i dag? Kanskje jeg blir inspirert?

Man velger liksom ikke partner utifra tærne[emoji23]
Nei, ikke sant..! Det hadde i så fall vært en merkelig prosess..
Tenk datingsider.. Med tåbilder.

Skjønner det veldig, veldig, veldig godt[emoji23]
Gikk en tur for at lille skulle sove.

Hun sto i vogna og ville klatre ut. Gikk hjem og la oss på senga.

Huset.... Venter nok på meg.

Jeg har aldri blødd neseblod jeg[emoji15] og kun et av barna har blødd en gang (eldste)....da var han døden nær[emoji12]
Eldste regelmessig i mange år. Mellomste begynt litt periodevis

Yngste bare en gang etter at hun kræsjet med en huske, så i hennes tilfelle et uhell. De andre to...bare er sånn.

God dag folkens, planer for dagen?

Vurderer å gå opp i skogen igjen med frøkna (og muligens eldsten) når Lille U sover.
Grilling i 16 tiden, og rydde bilen etter det og så pakke.

Etter Lille U er i seng igjen skal jeg trene

Back
Topp