I dag slår muligens gubben fra seg tanken om flere barn. Han får 2 ekstra i formiddag![]()
Hehe, skal dere passe barn?[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag slår muligens gubben fra seg tanken om flere barn. Han får 2 ekstra i formiddag![]()
Ja. jeg sa ja og stikker på jobb selv. høhø.Hehe, skal dere passe barn?[emoji12]
Det gjør noe med dramatikken når man passerer tilfelle 100 tror jeg ;-)Er ikke dramatisk for den det gjelder?[emoji4] det er det nemlig her![emoji23]
Ikke noe galt med å være dey
Takket være Ronja som tråd på høytider, har jeg nå begynt å tenke på å få handletkalendergaver
Får titte innom ebay
Nope var ikke detEr jo dritkaldt![emoji23][emoji85]
Hva skal du kjøpe?Hihi, har tenkt å starte litt jeg også[emoji12]
Vaske klær
Sette sammen skrivebord
Legge sammen klær
Takker og bukkerHva for planer har dere i dag
?
Burde vært det også i grunnHusmor mao[emoji1]
Jeg skal være gartner!
Ja. jeg sa ja og stikker på jobb selv. høhø.
Møter nok en stk sliten mann når jeg kommer hjem
Ene er ganske stor og familie så leker godt med guttungen, null stress. Litt mer med sønnen til vennepar...
De hadde i utgangspunktet barnepass, men så oppstod det noe og vedkommende kunne ikke hjelpe i dag. Da må man bare stille opp.
Skal i et gartneri og shoppe litt[emoji1] og så plante.
Ja. jeg sa ja og stikker på jobb selv. høhø.
Møter nok en stk sliten mann når jeg kommer hjem
Ene er ganske stor og familie så leker godt med guttungen, null stress. Litt mer med sønnen til vennepar...
De hadde i utgangspunktet barnepass, men så oppstod det noe og vedkommende kunne ikke hjelpe i dag. Da må man bare stille opp.
Mm.Hehe, i grunn dumt av meg å spørre[emoji23]
Hun klarer til og med å gjøre pølse i brød spennende![emoji41]
Det gjør noe med dramatikken når man passerer tilfelle 100 tror jeg ;-)
Jeg er på en måte igang.... Rester etter premier til 17. Mai ;-)Hihi, har tenkt å starte litt jeg også[emoji12]
Nope var ikke det
Hva skal du kjøpe?
Burde vært det også i grunn
Burde prøve meg litt på det jeg også. Før regnet kommer i løpet av dagenHusmor mao[emoji1]
Jeg skal være gartner!