☆ Skravletråd Mai ☆

Hehe, skal dere passe barn?[emoji12]
Ja. jeg sa ja og stikker på jobb selv. høhø.
Møter nok en stk sliten mann når jeg kommer hjem:P

Ene er ganske stor og familie så leker godt med guttungen, null stress. Litt mer med sønnen til vennepar...
De hadde i utgangspunktet barnepass, men så oppstod det noe og vedkommende kunne ikke hjelpe i dag. Da må man bare stille opp.

Møter nok en stk sliten mann når jeg kommer hjem:P

Ene er ganske stor og familie så leker godt med guttungen, null stress. Litt mer med sønnen til vennepar...
De hadde i utgangspunktet barnepass, men så oppstod det noe og vedkommende kunne ikke hjelpe i dag. Da må man bare stille opp.

Snille dere er[emoji1]
Lykke til til mannen![emoji23]

Skal i et gartneri og shoppe litt[emoji1] og så plante.

Åh, så gøy! :D Hva skal du kjøpe og plante? Kan jeg få være med? :P Var en runde selv på flere gartneri i går, mange nye plante-venner som ble med hjem, men det er fortsatt plass til så mange flere! Kanskje ikke plass, men JEG vil ha flere. :P Leter fortsatt etter noen spesielle, men finner ikke akkurat det jeg tenker meg, så jeg ender kanskje opp med å gå på nettet og bestille noe i dag. ;)

Møter nok en stk sliten mann når jeg kommer hjem:p

God vakt og lykke til til mannen! ;)

Back
Topp