☆ Skravletråd Mai ☆

Ja da blir det vel en vane[emoji13]
Gjør nok det ja.

Var mer dramatikk tidligere. Gøy i dåpen til min nevø. Guttungen i festdrakt. Jeg i bunad. På do i kirka. Neeeeeeeeeseblod. Guttungen er halvannet år eldre enn fetteren og var på den tiden fortsatt dramatisk...

Og jeg burde vært husmor[emoji12]
Jeg også. Spurte akkurat mannen om planer for dagen. Bortsett fra brannkamp på tv klokka seks var det å rydde huset som har blitt et lite katastrofeområde igjen. Så jeg burde vel delta. Det er jeg som er hjemme her hele dagen og på et vis ikke klarer holde tritt med huset...

Åh, så gøy! :D Hva skal du kjøpe og plante? Kan jeg få være med? :P Var en runde selv på flere gartneri i går, mange nye plante-venner som ble med hjem, men det er fortsatt plass til så mange flere! Kanskje ikke plass, men JEG vil ha flere. :P Leter fortsatt etter noen spesielle, men finner ikke akkurat det jeg tenker meg, så jeg ender kanskje opp med å gå på nettet og bestille noe i dag. ;)

Kan man bestille planter på nett?![emoji1]
Jeg er ikke så spennende da... Skal ha to hagehortensia, blomsterjord, 5 blomster til å plante i en zinkbalje, en ampel, en grønn busk av noe slag og litt til to krukker på verandaen[emoji2]
Finner jeg verandakasser til 2.etasje så kjøper jeg det også[emoji1]

God morgen alle sammen :-) titter innom fra jobb jeg og. Stille og rolig. Gleder meg til å komme ut i sola etterpå :-)

Gjør nok det ja.

Var mer dramatikk tidligere. Gøy i dåpen til min nevø. Guttungen i festdrakt. Jeg i bunad. På do i kirka. Neeeeeeeeeseblod. Guttungen er halvannet år eldre enn fetteren og var på den tiden fortsatt dramatisk...

Uff, det er krise![emoji31]

Jeg også. Spurte akkurat mannen om planer for dagen. Bortsett fra brannkamp på tv klokka seks var det å rydde huset som har blitt et lite katastrofeområde igjen. Så jeg burde vel delta. Det er jeg som er hjemme her hele dagen og på et vis ikke klarer holde tritt med huset...

Håper dere får en fin ryddedag[emoji13]

Her har vi besøk av regnet nå[emoji13] men er meldt strålende sol fra kl 12!
Sol enda, men...
67f7ed7e22a34cc55e85c3a6ffa5b552.jpg

Uff, det er krise![emoji31]
Det gikk forbausende bra, jeg skjønner det fortsatt ikke. Hjalp jo at vi allerede var på do. Men det er faren som er god på dette. Han driver med slikt selv. På min side hoppet det over meg. Men begge ungenes bestefedre samt altså mannen har vært mye plaget

Kan man bestille planter på nett?![emoji1]
Jeg er ikke så spennende da... Skal ha to hagehortensia, blomsterjord, 5 blomster til å plante i en zinkbalje, en ampel, en grønn busk av noe slag og litt til to krukker på verandaen[emoji2]
Finner jeg verandakasser til 2.etasje så kjøper jeg det også[emoji1]

Ja, faktisk så kan man få tilsendt planter. Særlig stiklinger sendes rundt omkring i øst og vest. Delte og fikk faktisk flere stiklinger selv i fjor i posten. Funket som fjell! ;)

Syntes det var mye spennende du hadde på lista di i dag. Jeg er også svak for hortensia, særlig de blå har jeg lagt min elsk på, både innendørs og utendørs. :)

Har du forresten sett synrinhortensia? Nydelig den også. :)

Hvilke blomster skal du ha og ampel? Hva slags grønn busk? Buskbom? Elsker planter og blir så nysgjerrig da. :P

Back
Topp