☆ Skravletråd Mai ☆

God formiddag :) I dag er jeg rastløs. Sovet lenge og godt, det var deilig. Noen dager kjeder jeg meg lett hjemme... Kanskje ikke så rart, Så mye jeg har vært hjemme [emoji23]

Hva skal dere i dag? Kanskje jeg blir inspirert?

God dag[emoji1] her er vi på vei til et gartneri! Må pynte opp litt på verandaen[emoji4]
Håper du finner på noe lurt!

For de av dete som har batn som helst bare vil ha joggebukser på så har xxl godt tilbud
Adidas bukse til 129, førpris 399

Fra 30 g i går og tidenes vær til pissevær i dag :( Når endelig ungen var frisk igjen.. Typisk

Da var du faktisk enda senere enn meg. Jeg var 15.5 år. Må få med det halve året ekstra liksom. [emoji23]
Ja, jeg var veldig sen. Og deretter uregelmessig hele livet. Pco(s)

God dag[emoji1] her er vi på vei til et gartneri! Må pynte opp litt på verandaen[emoji4]
Håper du finner på noe lurt!
Hørtes så mye kjekkere ut enn min dag. Del bilder av hva det blir?

Fra 30 g i går og tidenes vær til pissevær i dag :( Når endelig ungen var frisk igjen.. Typisk

Så kjedelig[emoji53] krysser fingra for at det snur igjen fort. Her er det overskyet men fortsatt ganske varmt i dag.

Nå har jeg endelig tid til å sette meg ned litt med mobilen[emoji4] Har dere en fin dag?

God dag! :)
Fikk beskjed om at vi kaaanskje kunne begynne å flytte i ettermiddag! :D
Noe jeg synes hørtes bra ut, men gubben bare ".. I ettermiddag..? Er det noe vits i da?"

.... Hvor er entusiasmen?
Er det ikke bedre å begynne litt i dag og ta litt i morgen, enn å gjøre ALT på onsdag, f.eks?

Så kjedelig[emoji53] krysser fingra for at det snur igjen fort. Her er det overskyet men fortsatt ganske varmt i dag.
Heldige dere. Hatt to dager med fantastisk vær. Men syk unge og ikke kunne gått ut da. Så gleda meg til i dag. Helt til jeg så været [emoji23]

God dag! :)
Fikk beskjed om at vi kaaanskje kunne begynne å flytte i ettermiddag! :D
Noe jeg synes hørtes bra ut, men gubben bare ".. I ettermiddag..? Er det noe vits i da?"

.... Hvor er entusiasmen?
Er det ikke bedre å begynne litt i dag og ta litt i morgen, enn å gjøre ALT på onsdag, f.eks?

God dag[emoji4]
Så godt å kunne starte litt smått da. Håper mannen snur litt og skjønner at det kan være greit å begynne litt[emoji4]

Back
Topp