☆ Skravletråd Mai ☆

Heldige dere. Hatt to dager med fantastisk vær. Men syk unge og ikke kunne gått ut da. Så gleda meg til i dag. Helt til jeg så været [emoji23]

Den uka snuppa hadde opp mot 40 i feber hadde vi fint vær hele uka, når hu var feberfri fredag så var været dritt. Så vet akkurat hvordan du har det[emoji21]

Synes jeg og. Han liker dog ALT av sport.
Golf. Tennis. Fotball. Martial arts. Blablabla.

Kan se på alt som kalles sport.
Æsj da [emoji33] Håper dere har to tver [emoji23][emoji23]

Den uka snuppa hadde opp mot 40 i feber hadde vi fint vær hele uka, når hu var feberfri fredag så var været dritt. Så vet akkurat hvordan du har det[emoji21]
Er så kjipt ! [emoji87] Menmen. Ungen er frisk igjen i det minste [emoji1]

Så kjett[emoji85] men han må da mene selv at det er bere og ta litt og litt, så får han se sporten sin på opptak[emoji12]
Har ikke opptaksgreier [emoji28]
Pluss at.. "det blir ikke det samme"...

Elsker Hortensia selv[emoji1] syrinhortensia har jeg aldri hørt om?! Men ser på Google at den var nydelig![emoji7]
Kanskje spørre om de har den da[emoji6]
I ampel har jeg lyst på knallrød petunia...synes det er så lekkert når man har hvitt hus[emoji2]
Har vurdert buksbom ja! Skal stå i en høy krukke på framsiden av huset[emoji4]
Vi har ennå ikke fått orden på hagen etter vi bygde hus, så jeg føler jeg kan ta igjen litt med verandablomster[emoji23]

Er i samme situasjon her, ikke alt på stell i nytt hus og en hage som vi måtte bygge opp fra grunnen i fjor. Mye arbeid fremfor oss ennå, men det blir! :)

God dag folkens, planer for dagen?

Vurderer å gå opp i skogen igjen med frøkna (og muligens eldsten) når Lille U sover.
Grilling i 16 tiden, og rydde bilen etter det og så pakke.

Etter Lille U er i seng igjen skal jeg trene

Hadde også veldig lyst til å grille i dag, men svigers inviterte oss med ut for å spise. Kos deg for meg også! :)

God formiddag :) I dag er jeg rastløs. Sovet lenge og godt, det var deilig. Noen dager kjeder jeg meg lett hjemme... Kanskje ikke så rart, Så mye jeg har vært hjemme [emoji23]

Hva skal dere i dag? Kanskje jeg blir inspirert?

Her er det arbeid i hagen for alle penga. :) Hva med deg, har du hage?

Hørtes deilig ut å legge seg igjen[emoji1]
Jeg endte opp i senga til minstemann i natt[emoji849] han gråt fordi han ville sove hos oss, jeg la meg med ham for å roe ham[emoji28]
Haha kunne han like greit sovet hos dere da [emoji23]

Jeg som IKKE liker sport, syns det er dumt. Spesielt når jeg har planer om å se ting på tv også er det borte pga fotball/håndball. Får ha egne kanaler syns jeg for de som liker sport. Ikke ødelegge de vanlige ;) Men det er min mening. Og evig glad jeg har en mann som et akkurat som meg når det gjelder sport [emoji14]
Vel de har mange kanaler med sport å det lille som nå vises på vanlige kanaler bør folk tåle er min mening ;)
Skjønner ikke hvorfor vi sol liker sport skal måtte betale mye mer i mnd bare fordi vi liker å se på det

Back
Topp