☆ Skravletråd Mai ☆

Håra mine er treige så vokser ikke så fort men barberer nesten ukentlig, skulle gjort det igjen nå men da må mannen være hjemme og ta barn [emoji6]

Selvom det bare er mannen som ser leggene mine trenger jeg å føle meg fresh [emoji16]

Ikke sant, går jo mest på at man skal føle seg bra. Og så jeg ikke stikker jenta mi da, husker jeg lå sammen med henne og leste for henne en kveld, og hun sa at beina mine stakk henne. :D

Er vel kanskje mye som frøer før høsten starter også.
Ja. Men tror det kom tidligere i år pga vi ikke har hatt særlig vinter. Vi har hatt høst siden i fjor "sommer" vi [emoji23] Så veldig mildt.

Ikke sant, går jo mest på at man skal føle seg bra. Og så jeg ikke stikker jenta mi da, husker jeg lå sammen med henne og leste for henne en kveld, og hun sa at beina mine stakk henne. :D
[emoji23][emoji23][emoji23] Herlig gitt

Rise and shine :) Kanskje det blir litt skravlings på meg i dag og. Natten var god, men vondt i hodet da jeg sto opp. Alllikevel en litt annen hodepine, så aner fortsatt håp. Ikke trengt å ta smertestillende siden i går (!) Man får gjerne litt vondt i hodet noen dager etter spinalpunksjon så jeg prøver å ikke overgå meg selv. Den største forandringen er at jeg har mindre synsforstyrrelser, og det gjør ikke vondt å gå ut i sola, så det hjalp å få løsnet trykket fra øynene. Vært hos legen i dag, og hun var ganske klar på at spinalpunksjon ikke er en behandling man vil bruke videre når trykket øker, det er mer en måte å diagnosere på, og senke trykket akutt. Så blir vel en prosess fremover for å finne ut hva som skal gjøres. Noen får medisiner, enkelte får lagt inn et dren. Nå har jeg litt troen igjen, men skal innrømme at det er en utrolig kjip og litt tung diagnose å få. Men jeg får ikke gjort noe med akkurat det. Men dette er nok forklaringen på hvorfor jeg har endret styrke på brillene 3 ganger på 2 år. Øynene har nok ikke tålt trykket så godt. Blir spennende å se hva øyelegen sier :)

Alltid fint å finne en årsak til smertene[emoji4]
Lykke til hos øyenlegen!

Jeg syns det er skikkelig ekkelt jeg[emoji37] på meg selv altså, andre bryr jeg meg ikke om[emoji4]

Nei, kan ikke si jeg bryr meg så mye om andre menneskers hårvekst. Bortsett fra ei bekjent som faktisk har kinnskjegg. Plager jo ikke MEG, sånn egentlig, men jeg lurer litt på hvorfor hun ikke fjerner det. Det henger ikke sammen med håret over ørene, er som om hun faktisk har langt, grovt skjegg på kjevebeinet på begge sider. Så mye at det er umulig ikke å se det, uansett belysning liksom. Men hun er liksom ikke typen som steller seg selv noe særlig.

Takk for det! :) Var forresten 0,5 kg egentlig, husket feil fra forrige fredags vekt. :p

Jeg må komma i gang! Trenger sårt det siste dyttet i baken[emoji85] skjønner ikke hva som stopper meg, for motivasjonen er der og den er god[emoji53]

Haha nei. Men kan ikke skrive på kassa heller

- Neitakk reklame
- Neitakk gratisaviser
- Neitakk regninger

- Jatakk blader
- Jatakk pakker

[emoji23]

Regningene her kommer stort sett rett i nettbanken. Orker ærlig ikke sitte å trykke inn milevis med kidnummer. :D

Åhh.... Og enda et par timer til mannen er her. Eller, han håper å være her før seks sa han.

Ungene gikk ut. Det er helt herlig vær. Det spørs om vi får gå etter.

Men hunden syter ved porten. Hun har nettopp vært ute så det er ikke det
Og følger jeg henne ned piper hun snart for hun vil opp. Må følges opp og i bånd med støtte ned for hun er stiv og må nå helst ikke falle ned trappa flere ganger. Så jeg begrenser antallet ganger opp og ned i samråd med mannen. Men han er ikke her og hører henne syte.

Jeg kan ta henne med ut i hagen. Men jeg må passe lillemor og har jeg ikke øynene på hunden drikker hun regnvann av blomsterpotter.

Sola skinner og været er helt herlig. Og på lillesøster renner snørra fortere og fortere dess varmere det blir

Hunden er ikke i bedre form?[emoji20]
Håper dere fikk koset dere litt i sola!

Hva jobber du med?
Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Jobber hovedsakelig med IKT anskaffelser, og deltar i en del prosjekter hvor vi samarbeider med andre offentlige bedrifter i samme segment som oss har tilsvarende behov.
Det kan være alt fra rammeavtaler på varer til kontrakter på større datasystemer

Nei, kan ikke si jeg bryr meg så mye om andre menneskers hårvekst. Bortsett fra ei bekjent som faktisk har kinnskjegg. Plager jo ikke MEG, sånn egentlig, men jeg lurer litt på hvorfor hun ikke fjerner det. Det henger ikke sammen med håret over ørene, er som om hun faktisk har langt, grovt skjegg på kjevebeinet på begge sider. Så mye at det er umulig ikke å se det, uansett belysning liksom. Men hun er liksom ikke typen som steller seg selv noe særlig.

Jeg ser den, tror ikke dem bryr seg. For som du sier, det umulig å ikke se.

Back
Topp