☆ Skravletråd Mai ☆

Det regner kjøttboller er ganske morsom. [emoji14] Likte alle ordspillene i toern! :D
Jeg ler godt med jeg også ja [emoji23][emoji23] Enkelte har tenkt godt på oss voksne i disse tegnefilmene

I dag er det rett og slett for mye for hodet mitt...

Bekymret for hunden som har problemer med trapper, mannen antyder artrose og vi tenker hver for oss i retning av at der kanskje snart ikke er verd å utsette henne for mer.
Det er litt grenser for hva hun skal måtte tåle, 14 år gammel.

Så er mellomste altså forstoppet og igang med kur og etter en telefon avklart at legen er enig i at det ble feil med dosering etter movicol når hun hadde fått movicol junior så vi må gi dobbelt så mange poser. Sånn det står i pakningsvedlegget. Avklart på telefon mens jeg var på handletur med mamma. Og ikke gikk på apoteket og hentet ut 2-3 pakker med medisin til hunden slik planen var. Til over 450 kr pakken. Vi har til ca ut mai i hus allerde.

I mellomtiden renner nesa på yngste konstant. Det begynte den med i går. Dvs når spredningen av bjørk satte igang her vi bor.

Og hunden som ikke får gå trapp alene vil ned når hun er oppe og opp når hun er nede og syter høylytt når hun ikke får det som hun vil.

Og når mannen kom hjem fra jobb og middagen kom på bordet lanserte guttungen "hodepine nivå 6" som vel er den sterkeste migrene han har satt tall på (skal liksom være en skala fra 1-10 men oftest ligger han opp mot 3, dog mener han 2 er "trenger paracet" så han fikk medisin, klarte ikke spise, la seg på senga og har lagt der til han sovnet.

Oi, dere har virkelig fått det![emoji20]
God bedring til barna! Og til hunden[emoji173]️
Klem til deg!

Ellers hadde det blitt kjedelig gitt.

Føler liksom man sitter å hører på samtalene mellom folk om alt de feiler. Og man prøver blokke ut det. Men de snakker så forbanna høyt på ett lite rom! :o

Ja, det er helt forferdelig syns jeg. Og legen min har felles venterom med 4 andre leger, så det er en del folk alltid[emoji85][emoji15]

I dag er det rett og slett for mye for hodet mitt...

Bekymret for hunden som har problemer med trapper, mannen antyder artrose og vi tenker hver for oss i retning av at der kanskje snart ikke er verd å utsette henne for mer.
Det er litt grenser for hva hun skal måtte tåle, 14 år gammel.

Så er mellomste altså forstoppet og igang med kur og etter en telefon avklart at legen er enig i at det ble feil med dosering etter movicol når hun hadde fått movicol junior så vi må gi dobbelt så mange poser. Sånn det står i pakningsvedlegget. Avklart på telefon mens jeg var på handletur med mamma. Og ikke gikk på apoteket og hentet ut 2-3 pakker med medisin til hunden slik planen var. Til over 450 kr pakken. Vi har til ca ut mai i hus allerde.

I mellomtiden renner nesa på yngste konstant. Det begynte den med i går. Dvs når spredningen av bjørk satte igang her vi bor.

Og hunden som ikke får gå trapp alene vil ned når hun er oppe og opp når hun er nede og syter høylytt når hun ikke får det som hun vil.

Og når mannen kom hjem fra jobb og middagen kom på bordet lanserte guttungen "hodepine nivå 6" som vel er den sterkeste migrene han har satt tall på (skal liksom være en skala fra 1-10 men oftest ligger han opp mot 3, dog mener han 2 er "trenger paracet" så han fikk medisin, klarte ikke spise, la seg på senga og har lagt der til han sovnet.

Uff, blir mye da. Leit med hunden, er noe med det når man vet de er gamle. Trist, og vanskelig å vurdere hvor lenge man skal få beholde dem opp mot om hunden har det bra.

Får håpe mellomste blir bedre i magen snart da, og eldste får sovet av seg migrenen (om det går an?). kjedelig når barna skal slite med sånt.

Den svinger, men det er jo en ny ting :) Trenger nok bare å lande litt. Som nå, vært helt symptomfri i noen timer. Det er deilig :) Får meg til å se lyset i tunnellen, at jeg etterhvert vil komme meg på jobb, og klare alt jeg pleier til vanlig :)

Symptomfri høres fint ut[emoji2] krysser fingre for at det varer!

Ja, det er helt forferdelig syns jeg. Og legen min har felles venterom med 4 andre leger, så det er en del folk alltid[emoji85][emoji15]
Usj ja. Tenker liksom at noe kan være litt hemmelig [emoji23] Jeg trenger ikke vite at det er spysyke/diare de er der for... Spriter hvertfall henda godt [emoji23]

Hehe, nei er ikke enkelt med baby og frisør[emoji12] hørtes ganske stress ut!

Må få en time en gang mannen kan være med da, så får han trille tur rundt med lillebror mens jeg dullet litt med. :p Liker godt å være hos frisøren, elsker å bli plukket på (ikke pjusk, det hater jeg, men å bli ordnet og gredd og sånt, det er godt).

Back
Topp