Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja. Er innimellom litt lat på den fronten gitt. Under arma husker jeg alltid liksom. Men beina? Neiiida. Later som det ikke er en jungel under buksa liksom. Snakker fremdeles om beina altså [emoji23]
Også er det jo så deilig når beina er barberte. Burde seriøst være flinkere. Menmen. Gjort nå [emoji23]
Haha, det var vel sikkert gøy å bla i daDe har ett fra 1997. Men må innrømme at det er "gammelt" nytt nå alt i det bladet [emoji23][emoji23]
Jeg elsker når de vasker håret... Tuller ikke. Rett før jeg sovner av den massasjen som foregår. Gleder meg til den i morgen ! [emoji7][emoji7]Må få en time en gang mannen kan være med da, så får han trille tur rundt med lillebror mens jeg dullet litt med. [emoji14] Liker godt å være hos frisøren, elsker å bli plukket på (ikke pjusk, det hater jeg, men å bli ordnet og gredd og sånt, det er godt).
Hva er jeg ikke allergisk mot [emoji23][emoji23] Men ja. Pollen, og det meste ute i naturen. Så kjente det godt når naboer klippa gress i dag. Men sprøyta tatt. Satser på en bedre sommer da![]()
Var det jeg trodde. Det misforstås raskt [emoji23][emoji23] Er kjedelig ja.Ha, jungel under buksa skapte masse bilder i hodet mitt[emoji23]
Er sløv på leggene selv...er jo så kjedelig[emoji31]
10 tiden er deilig. Jeg føler for 9 timers søvn om nettene. Men skjer ikke like ofte gitt [emoji85]
Haha jo. Er man desperat etter lesing. Så duger nå det også [emoji23]Haha, det var vel sikkert gøy å bla i da![]()
Hihi jo. Men det er jo gøy å belønne en selv litt ekstraEkstra motiverende. Men selvsagt. Klær som passer ! Hurra [emoji7]
Det har den
Usj ja. Tenker liksom at noe kan være litt hemmelig [emoji23] Jeg trenger ikke vite at det er spysyke/diare de er der for... Spriter hvertfall henda godt [emoji23]
Noe ordentlig dritt. Men bedre enn å poppe piller hele tiden da. Så lenge den virkerHåper den funker[emoji4]
Mannen må også ta den nå..
Først jobb.Ah. Trodde du hadde snakka helt i fra her nå på få timer [emoji23][emoji39]
Kjempe deilig[emoji4] men ho har og flytte legginga på kvelden, så blir tøft på mandag da vi må opp halv 7.
Skjer i helgene helst. For da vekker ingen meg [emoji7]Det skjer sjelden![emoji849] men guri så deilig!
Ja. 11 år er eldste. I fjor er første gang vi så sola. [emoji85]
De har ett fra 1997. Men må innrømme at det er "gammelt" nytt nå alt i det bladet [emoji23][emoji23]
Finnes ikke se&hør en gang på venteværelse hos legen min[emoji33]
Ja. Men tror det kom tidligere i år pga vi ikke har hatt særlig vinter. Vi har hatt høst siden i fjor "sommer" vi [emoji23] Så veldig mildt.