☆ Skravletråd Mai ☆

Nei. Fåt vel få disse søte små mine i seng gitt. Fort gjort å bli sene i helger her [emoji87]

Uff ja. Er innimellom litt lat på den fronten gitt. Under arma husker jeg alltid liksom. Men beina? Neiiida. Later som det ikke er en jungel under buksa liksom. Snakker fremdeles om beina altså [emoji23]

Også er det jo så deilig når beina er barberte. Burde seriøst være flinkere. Menmen. Gjort nå [emoji23]

Ha, jungel under buksa skapte masse bilder i hodet mitt[emoji23]
Er sløv på leggene selv...er jo så kjedelig[emoji31]

Må få en time en gang mannen kan være med da, så får han trille tur rundt med lillebror mens jeg dullet litt med. [emoji14] Liker godt å være hos frisøren, elsker å bli plukket på (ikke pjusk, det hater jeg, men å bli ordnet og gredd og sånt, det er godt).
Jeg elsker når de vasker håret... Tuller ikke. Rett før jeg sovner av den massasjen som foregår. Gleder meg til den i morgen ! [emoji7][emoji7]

Hva er jeg ikke allergisk mot [emoji23][emoji23] Men ja. Pollen, og det meste ute i naturen. Så kjente det godt når naboer klippa gress i dag. Men sprøyta tatt. Satser på en bedre sommer da :)

Håper den funker[emoji4]
Mannen må også ta den nå..

Hihi jo. Men det er jo gøy å belønne en selv litt ekstra :D Ekstra motiverende. Men selvsagt. Klær som passer ! Hurra [emoji7]

Ja, har masse flotte klær i skapet, noe som aldri er brukt engang... Helt tragisk hvor mye penger jeg har kastet bort på selvbedrag. :p Men må jo bare tenke at nå, dette er den gangen jeg skal få til en varig endring. :)

Eldste danser macarena plutselig. De hadde hørt den på skolen visstnok [emoji23][emoji23][emoji23]

Usj ja. Tenker liksom at noe kan være litt hemmelig [emoji23] Jeg trenger ikke vite at det er spysyke/diare de er der for... Spriter hvertfall henda godt [emoji23]

Kan jo være greit så du får sprite henda da[emoji28] men nei, vil ikke vite hvorfor andre er hos legen!

Ah. Trodde du hadde snakka helt i fra her nå på få timer [emoji23][emoji39]
Først jobb.
Stresse for å gi ungene middag
Kjøre eldste til bursdag.
Shoppe
Hente eldste
Trekke pusten i 5-10 minutter
Lage bedre middag til oss voksne
Spise

Når skulle jeg ha fått tid til det mener du?

Dersom du ikke har fått det med deg, Musemor er som alltid veldig opptatt

Ja. Men tror det kom tidligere i år pga vi ikke har hatt særlig vinter. Vi har hatt høst siden i fjor "sommer" vi [emoji23] Så veldig mildt.

DET er tragisk! Er jo bestandig fint når årstidene endrer seg, men høsten før det blir ordentlig vinter er jo ikke særlig koselig... Lettvint å være bilist når det ikke snør, men. Skulle vært sånn at snø bare kom litt og litt, og det var mye opphold, og den gamle snøen bare lå ser og var fin, så man slapp å måke så ofte. :p

Back
Topp