☆ Skravletråd Mai ☆

Legen i dag. Lurer på å nevne allergisprøyta gitt [emoji23] Herrefred. Nesa renner og jeg nyser hele tiden [emoji23]
Kortison? Allergi er noe herk!

Det høres lurt ut [emoji4] meldt varmt her også men barberer ikke beina mine bare pga det [emoji23] skikkelig lat og finner en bukse [emoji6]

Jeg barberer hver uke hele året, syns det er vondt når hårene blir lange [emoji39]

Enda 7 kg igjen med babyvekt, og 20-25 kg til jeg sikkert burde tatt av, så det er enda langt å gå, men ja, det kjennes. :) alt hjelper jo på, og skal seile langt (og rolig) på det nå mens jeg ammer og må trille mye tur :)
God start da. Best å ta det i ditt eget tempo ja :) Har du delmål? Belønne deg selv litt og litt da?

Hihi var nok det. Men klødde i fingra etter å snike meg inn. Men klarte å holde meg borte. Bvavenning på kveldstid [emoji23][emoji23]
Avvenning? Vil du kalle deg avhengig av BV? [emoji54]

Å nei vent vi alle er vel det [emoji23]

Gikk med bukse i går og følte jeg skulle renne bort. Ble veeeeldig varmt gitt [emoji87] Uansett konfirmasjon og kjole i morgen. [emoji14]
Var dette med meg og varme da [emoji23]

Koselig med konfirmasjon da [emoji4]

Pakke er pakke ! [emoji39][emoji23]
Dumpet ned tre i postkassa mi fra ebay i går.

Rett nok tiltenkt posen med "ha med premier til lodd, kalenderdager, oppmuntring og belønning etter legen etc" så ikke sånn til meg akkurat..

dd229573dbe2ff5fda5df964067864cd.jpg

Det er sol og varme ute. Så på med skjørt og nybarberte bein. Finne ballerinaskoa mine tror jeg :D
Nå fikk jeg lyst å gå i skjørt på trilletur. Helt sikkert bedre enn bukse. Klam bukse. Men barbere.... Med en hund som syter og en ettåring som klår på alt mulig?

Jeg barberer hver uke hele året, syns det er vondt når hårene blir lange [emoji39]
Håra mine er treige så vokser ikke så fort men barberer nesten ukentlig, skulle gjort det igjen nå men da må mannen være hjemme og ta barn [emoji6]

Selvom det bare er mannen som ser leggene mine trenger jeg å føle meg fresh [emoji16]

Back
Topp