Er kjipern. Og håpa det var borte. I fjor slapp jeg unna medisin. Menmen. Kan visst glemme det i år [emoji85]
Hjelper det med sprøyte når det har satt i gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kjipern. Og håpa det var borte. I fjor slapp jeg unna medisin. Menmen. Kan visst glemme det i år [emoji85]
Kortison? Allergi er noe herk!Legen i dag. Lurer på å nevne allergisprøyta gitt [emoji23] Herrefred. Nesa renner og jeg nyser hele tiden [emoji23]
Det høres lurt ut [emoji4] meldt varmt her også men barberer ikke beina mine bare pga det [emoji23] skikkelig lat og finner en bukse [emoji6]
Alt for å bevare husfreden[emoji1]
Mhm, også går den innafor 5 om dagen [emoji6]Godt det også[emoji1] og selvsagt sunnere...
Ja men endret meg [emoji85] dette er ikke like delikat [emoji23]Det er delikat og fint[emoji1]
God start da. Best å ta det i ditt eget tempo jaEnda 7 kg igjen med babyvekt, og 20-25 kg til jeg sikkert burde tatt av, så det er enda langt å gå, men ja, det kjennes.alt hjelper jo på, og skal seile langt (og rolig) på det nå mens jeg ammer og må trille mye tur
![]()
Kjempeherlig. Sommer [emoji274][emoji274]Det er herlig det[emoji7][emoji2]
Den tar litt tid før den kikker inn. Men normalt setter jeg i mai altså. Pleier reagere sensommern...Hjelper det med sprøyte når det har satt i gang?
Avvenning? Vil du kalle deg avhengig av BV? [emoji54]Hihi var nok det. Men klødde i fingra etter å snike meg inn. Men klarte å holde meg borte. Bvavenning på kveldstid [emoji23][emoji23]
God bedring til de syke[emoji20]
Ja. Men usikker på om jeg får den... er den nsaid gjerne?Kortison? Allergi er noe herk!
Tidlig natta for gamlinger som meg[emoji23]
Var dette med meg og varme da [emoji23]Gikk med bukse i går og følte jeg skulle renne bort. Ble veeeeldig varmt gitt [emoji87] Uansett konfirmasjon og kjole i morgen. [emoji14]
Og den var pakket inn i en pakke, vattert konvolutt og pakke igjen [emoji7]Pakke er pakke ! [emoji39][emoji23]
Dumpet ned tre i postkassa mi fra ebay i går.Pakke er pakke ! [emoji39][emoji23]
Takkned 0,4 kg, total nedgang på 4,4 kg nå
![]()
Man må vri det til jeg har gått ned xxx da blir det positivt tall [emoji4]Alle negative tall er positive, haha.ble nedgang ja
![]()
Nå fikk jeg lyst å gå i skjørt på trilletur. Helt sikkert bedre enn bukse. Klam bukse. Men barbere.... Med en hund som syter og en ettåring som klår på alt mulig?![]()
Det er sol og varme ute. Så på med skjørt og nybarberte bein. Finne ballerinaskoa mine tror jeg![]()
Håra mine er treige så vokser ikke så fort men barberer nesten ukentlig, skulle gjort det igjen nå men da må mannen være hjemme og ta barn [emoji6]Jeg barberer hver uke hele året, syns det er vondt når hårene blir lange [emoji39]
Ja stemmer. Du kunne varme du [emoji274][emoji39]Var dette med meg og varme da [emoji23]
Koselig med konfirmasjon da [emoji4]