>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Får kreve hjelpen tilbake når det er vår tur om 4 år [emoji23][emoji39]Ah, ja det er mye å spare!heldig hun er som har hjelp da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får kreve hjelpen tilbake når det er vår tur om 4 år [emoji23][emoji39]Ah, ja det er mye å spare!heldig hun er som har hjelp da
![]()
Syns den enda er gøy jeg [emoji23] Men savner selvsagt mange av hovedpersonene som var der. Og enkelte episoder er så kjedelige at jeg sovner. Men må fremdeles se de [emoji39]
Guri for en nydelig farge [emoji7] Også så fint daVis vedlegget 224688 Åhhh [emoji173]️[emoji173]️Nye regntøyet
Gjør det stor forskjell på dagens gjøremål?Klarte ikke å komme meg opp kl 5, så det ble kl 6
Enkelte serier kunne med fordel vært kortere da [emoji14] De liker virkelig å dra de ut til det uendelige.Nei, siste par-tre sesongene har jeg slitt med. Og greys var liksom hjerteserien min.![]()
Hehe artigHvordan sminke ? På onsdag var det Kivat pannebånd og en dinosaur figur. I går lue( helt utrolig søt) ,regnsett, hudpleieprodukter,parfyme,mascara og Lilleba pysj
Hehe det var nok lurt tenkt [emoji6]God morgen. La meg tidlig. Men mannen ved min side fant ikke en god stilling så han lå å vridde seg før han gikk ned på sofaen og prøvde der. Jeg våkna litt til. Men så en episode av Greys heller. Tenkte at gikk jeg inn her var løpet kjørt [emoji23]
Veldig hihi Vis vedlegget 224685luen hihi
Kos deg på jobb idag [emoji4]God morgen
Oppe kl 6,nå er jeg på jobb
Fint å hjelpe hverandreFår kreve hjelpen tilbake når det er vår tur om 4 år [emoji23][emoji39]
Haha. Lykke til da !![]()
Hihi var nok det. Men klødde i fingra etter å snike meg inn. Men klarte å holde meg borte. Bvavenning på kveldstid [emoji23][emoji23]Hehe det var nok lurt tenkt [emoji6]
Kjempegøy. Sitter å venter jeg også på noen småting i kassa. Fra ebay da riktignok. Men fremdeles pakker [emoji7]
Det er det. Så hu tar var på alt av oppskrifter og slikt nå. Riktignok må jeg sikkert hjelpe henne igjen om 2 år med nr 2 der også. Hu har ett godt forsprang [emoji23][emoji23] Jaja. Så lenge jeg har tid og helse. Så skal jeg hjelpe jegFint å hjelpe hverandre![]()
Så bra! Hurra!Takk [emoji14] ned 0,4 kg, total nedgang på 4,4 kg nå![]()
Er det noen i Norge som faktisk har dælt vær i disse dager mon tro?
Alltid. Så lenge de er forhåndsbetalte. Oppkrav er noe dritt derimot [emoji23][emoji23] Kun opplevd det en gang da altså.Morsomt med pakker! [emoji56]
Og den er bare sånn 440 m høy.![]()
Befinner seg en fjelltopp bak skodda der, ett sted [emoji849]
Usj da! Får håpe sola kommer gjennom etterhvert da [emoji274]![]()
Befinner seg en fjelltopp bak skodda der, ett sted [emoji849]
Det usynlig fjellet. Nytt superfjell har entra verden [emoji23]Og den er bare sånn 440 m høy.![]()