☆ Skravletråd Mai ☆

Syns den enda er gøy jeg [emoji23] Men savner selvsagt mange av hovedpersonene som var der. Og enkelte episoder er så kjedelige at jeg sovner. Men må fremdeles se de [emoji39]

Nei, siste par-tre sesongene har jeg slitt med. Og greys var liksom hjerteserien min. :)

Hehe artig :) Hvordan sminke ? På onsdag var det Kivat pannebånd og en dinosaur figur. I går lue( helt utrolig søt) ,regnsett, hudpleieprodukter,parfyme,mascara og Lilleba pysj

The balm highlighter og consealer. :) hvilken mascara? Jeg finner ingen jeg syns er bra! Selv vannfast fra dior blir jeg grå under øynene av etter en dag på jobb. [emoji29]

God morgen. La meg tidlig. Men mannen ved min side fant ikke en god stilling så han lå å vridde seg før han gikk ned på sofaen og prøvde der. Jeg våkna litt til. Men så en episode av Greys heller. Tenkte at gikk jeg inn her var løpet kjørt [emoji23]
Hehe det var nok lurt tenkt [emoji6]

Fint å hjelpe hverandre :-)
Det er det. Så hu tar var på alt av oppskrifter og slikt nå. Riktignok må jeg sikkert hjelpe henne igjen om 2 år med nr 2 der også. Hu har ett godt forsprang [emoji23][emoji23] Jaja. Så lenge jeg har tid og helse. Så skal jeg hjelpe jeg

Morsomt med pakker! [emoji56]
Alltid. Så lenge de er forhåndsbetalte. Oppkrav er noe dritt derimot [emoji23][emoji23] Kun opplevd det en gang da altså.

Ellers er vel så å si alt forhåndsbetalt eller faktura på mailen. Så enkelt blitt atte [emoji23]

Back
Topp