Ikke i bruk
Forumet er livet
Dere får krangle om den [emoji23] [emoji23] [emoji1]Det har jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere får krangle om den [emoji23] [emoji23] [emoji1]Det har jeg også![]()
Jeg også savner det. Vi melder inn feil hver dag og håper at utvikler av appen snart får løst alt dette.Nei, savner at appen funker skikkelig. Prøvd å laste ned på nytt, men ingen effekt. [emoji20]
Jeg også savner det. Vi melder inn feil hver dag og håper at utvikler av appen snart får løst alt dette.
Nei dette er skikkelig kjipt. Rimelig mye klager ja.. Og det forstår jeg godt. Men man kan jo bruke nettleseren på mobilen for å logge på forumet. Jeg syntes det er veldig enkelt og greit.Krysser fingrene! Sikkert ikke gøy for dere heller, om dere får mye klager?
Sjekke ofte og skravle iveiHar liksom oppfattet det [emoji14] ikke bare bare å skulle henge med her inne når jeg ikke får opp varsel om noen siterer meg da, men får bare sjekke ofte![]()
Hun får gått, bare lite og hardt og vondt å få utHadde bare vondt et døgns tid da jeg fikk satt inn, blir sikkert bedrehåper mellomste får gått på do nå da, lenge siden sist? Ikke kult når man ikke får gått!
Synes detOg det må man jo få lov til.
Det merkes nok ja!Ja, det tror jeg. Kjenner vi har vært inne i tre dager.
Ja, det var greit å komme seg ut [emoji14]Så bra da
Ja, det er det..Det er så dårlig gjort det og så respektløst!
Takkar [emoji14] woho!Flinka!!!!
Her kom den i vinter ogsåIsbilen har jeg ikke sett enda i år
Jupp fik noen meldinger å svare på mobil så da droppet jeg innom her ogsåEr du her fortsatt[emoji6]
Det vil jeg troJepp. God å ha
Velkommen i trådenKaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, hahaHar såå lyst på den!
![]()
Ondet får tidligNå må jeg legge meg, skal prøve å stå opp kl 5 i morgen
Ingen aning men vi kjøper ofte bøker eller spillVi skulle egentlig på babysang i morgen, skulle være på gamlehjemmet. Hadde gledet meg til det, men ble nettopp lagt ut beskjed om at det var avlyst. Må vel til byen likevel, for vesla skal i en bursdag på lørdag som vi trenger gave til. Kule gavetips til en 7 år gammel jente tas i mot med takk [emoji5]
Da har du skravlet braWow jeg er på 8. plass[emoji15]