☆ Skravletråd Mai ☆

Dagen i dag
Snuppa har vært 7 timer hos min mor, og de har kost seg begge to
Mellomste har fått medisin mot forstoppelse.
Jeg har fått satt inn spiral og har vondt i magen men det bedrer seg så de blir sikkert bra på sikt
Møtet jeg ikke gikk på inneholdt ikke mye nytt og det er stor sannsynlighet for ny skole om ca tre år!
Og nå har jeg lagt meg med lillemor som trengte mamma

Så bra snuppa og mormor har kosa seg og hatt en fin dag[emoji4] Alt i alt ganske bra da, hvis du ser bort i fra at du fikk så vondt etterpå.

Har liksom oppfattet det :p ikke bare bare å skulle henge med her inne når jeg ikke får opp varsel om noen siterer meg da, men får bare sjekke ofte :p

Til tider lett og falle av ja[emoji28] og hvertfall lett og ikke få med seg alt hvis ikke man får varsel.

Kaaanskje jeg også skal stikke nesen innom denne tråden, hvis jeg skal ha en sjangs til å vinne den stelleveska, haha :p Har såå lyst på den! :p
Det har jeg også :)

Til tider lett og falle av ja[emoji28] og hvertfall lett og ikke få med seg alt hvis ikke man får varsel.

Nei, savner at appen funker skikkelig. Prøvd å laste ned på nytt, men ingen effekt. [emoji20]

Nei, savner at appen funker skikkelig. Prøvd å laste ned på nytt, men ingen effekt. [emoji20]

Jeg får faktisk varsel nå, men ratt flere timer etter at jeg har svart på innlegget[emoji85] det går veeeldig opp og ned.

Jeg får faktisk varsel nå, men ratt flere timer etter at jeg har svart på innlegget[emoji85] det går veeeldig opp og ned.

Jeg får kun varsler når det lages nye tråder på generelt, og jeg vil ikke følge generelt egang [emoji849][emoji23]

Vi skulle egentlig på babysang i morgen, skulle være på gamlehjemmet. Hadde gledet meg til det, men ble nettopp lagt ut beskjed om at det var avlyst. Må vel til byen likevel, for vesla skal i en bursdag på lørdag som vi trenger gave til. Kule gavetips til en 7 år gammel jente tas i mot med takk [emoji5]

Vi skulle egentlig på babysang i morgen, skulle være på gamlehjemmet. Hadde gledet meg til det, men ble nettopp lagt ut beskjed om at det var avlyst. Må vel til byen likevel, for vesla skal i en bursdag på lørdag som vi trenger gave til. Kule gavetips til en 7 år gammel jente tas i mot med takk [emoji5]

Så nedtur[emoji17] savner babysang[emoji177]
Hva liker sjuåringen da? Er jo mye kult, men som ikke passer alle.

Så nedtur[emoji17] savner babysang[emoji177]
Hva liker sjuåringen da? Er jo mye kult, men som ikke passer alle.

Aner ikke, hun har bare vært her på besøk én gang. Prøvde å spørre moren da vi ble invitert om det var noe hun ønslet eller trengte, men fikk ingenting [emoji39] jentene på småtrinnet har lekt mye med sånne små bamser som de henger på sekken da, men gav to sånne forrige helg til en bursdag da, så vet ikke om det blir for mye å fortsette i det sporet [emoji848]

Babysang er kos ja, og tenkte det ville være gøy å sjarmere de eldre :)

Back
Topp