☆ Skravletråd Mai ☆

Tenkte jeg skulle fått beina barbert i dag gitt. Fått på ett skjørt gjerne. Meldt så varmt og fint atte.

Først legen i dag kl 10. Så bort til søstra mi og hjelpe hu med resten av maten vi skal lage. Blir nok så bra atte :)
Det høres lurt ut [emoji4] meldt varmt her også men barberer ikke beina mine bare pga det [emoji23] skikkelig lat og finner en bukse [emoji6]

Det høres lurt ut [emoji4] meldt varmt her også men barberer ikke beina mine bare pga det [emoji23] skikkelig lat og finner en bukse [emoji6]
Gikk med bukse i går og følte jeg skulle renne bort. Ble veeeeldig varmt gitt [emoji87] Uansett konfirmasjon og kjole i morgen. [emoji14]

Så flink du er!![emoji1][emoji122]
Jeg hadde en super dag med frisør og shopping[emoji2] og grilling på ettermiddagen[emoji2]

Drømmer om en frisørtur jeg også... har sånn 10 cm ettervekst og føler det er fasongløst. Men svømmer ikke akkurat i penger disse månedene, og så er det ikke bare bare å bruke halvannen time hos frisør med baby! [emoji28]

Shameless. Syns det er kjempebra, men nærmer meg slutten på det som er på netflix nå. Så irriterende når det har gått tre sesonger til. Skal se om jeg får sett på annet vis, for eksempel en gratismnd med showtime eller noe, hvis det går an. :p

Den har jeg vurdert, men aldri begynt på[emoji4] Kanskje det blir den når jeg er ferdig med suits.

Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten ;):)
Pakker er alltid morsomt [emoji4]
Fikk selv pakke igår, screen protector så ikke så interessant da [emoji23]

Enkelte serier kunne med fordel vært kortere da [emoji14] De liker virkelig å dra de ut til det uendelige.
Hvor langt skal Greys dra ut? Til hu selv er gammel og død på en måte mon tro [emoji85]

Mhm, tenker de må ha vett til å avslutte mens leken er god. :p nå har det vært busseksplosjon, skyting, flykræsj, bilulykker og dramatiske graviditeter og alt mulig, før eller siden så blir det for mye i en storyline [emoji23]

Åh blir som et lite barn når det gjelder pakker. Onsdag kom det 2 i postkassen og i går 3 ( hentet 2 og 1 i postkassen) venter på 2 til hihi . God morgen forresten ;):)

God morgen[emoji4] Pakker er kjekt, tom når man vet hva som er inni[emoji28]

Så bra! Hurra! :D Det må jo kjennes det :D

Enda 7 kg igjen med babyvekt, og 20-25 kg til jeg sikkert burde tatt av, så det er enda langt å gå, men ja, det kjennes. :) alt hjelper jo på, og skal seile langt (og rolig) på det nå mens jeg ammer og må trille mye tur :)

Back
Topp