☆ Skravletråd Mai ☆

Trøtt trøtt trøtt.. Selv om jeg og mini sov til halv tolv i dag :p Men får gjort lite når mini ikke vil sove på dagtid. Har fått lagt sammen klær i det minste :) :)

Da har jeg tatt helgen

Hvis du hadde bestilt time for noe så kan da ikke hu bare bestemme at den timen skal gå til noe annet[emoji15]
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. En god klem sendes deg[emoji173]️[emoji8] og håper du får bedre hjelp da.
Satser på det. Fikk i det minste nye resepter som jeg ville ha. Og kortisonsprøyta i rumpa [emoji23]

Var jo endel gjester da. Men syntes kuverten var dyr..
Veldig. Spesielt når barna ikke rører mat en gang helst. Men nå er all mat laga og klar :D Hurra for oss.

Er en del ja. De er skilte foreldre for nevøen. Hu har en ny med sin familie og eksen har gifta seg på ny pluss hans foreldre er skilte og har gifta seg på ny og barn litt mine, dine og våre. Så vår side er liten. Er eksen sin side som er svær :o

Åhh.... Og enda et par timer til mannen er her. Eller, han håper å være her før seks sa han.

Ungene gikk ut. Det er helt herlig vær. Det spørs om vi får gå etter.

Men hunden syter ved porten. Hun har nettopp vært ute så det er ikke det
Og følger jeg henne ned piper hun snart for hun vil opp. Må følges opp og i bånd med støtte ned for hun er stiv og må nå helst ikke falle ned trappa flere ganger. Så jeg begrenser antallet ganger opp og ned i samråd med mannen. Men han er ikke her og hører henne syte.

Jeg kan ta henne med ut i hagen. Men jeg må passe lillemor og har jeg ikke øynene på hunden drikker hun regnvann av blomsterpotter.

Sola skinner og været er helt herlig. Og på lillesøster renner snørra fortere og fortere dess varmere det blir

Back
Topp