☆ Skravletråd Mai ☆

Nei. Hu var kun opptatt av å snakke om det nav hadde snakka om. Og jeg ville nå egentlig også prate om kroppen min og mer prøver for å finne utav noe. Men det måtte jeg bestille ny time til. Var jo jeg som bestilte timen i det hele jo. Trodde da det gjaldt meg jeg. Menmen. Får vel bestille ny. Så de kan begynne å ta prøver evnt. Eller henvisninger videre liksom.. Noe hjelp
[emoji54] hvordan er hun ellers da? Tror nemlig jeg nesten hadde funnet ny fastlegen!

15 grader i skyggen her også, snuppa har fått på sommerkjole og vi skal snart ut, kan hende hun får ta av strømpebukse og tynn jakke senere idag [emoji6]

Deilig[emoji2][emoji295]️ er så usikker på hva jeg skal ha på snuppa, ho har jo akkurat vært syk og det blåser litt. Vi får se når ho våkner oppigjen fra duppen[emoji4]

Deilig[emoji2][emoji295]️ er så usikker på hva jeg skal ha på snuppa, ho har jo akkurat vært syk og det blåser litt. Vi får se når ho våkner oppigjen fra duppen[emoji4]
Aldri lett dette med barn og klær egentlig. Har alltid med noe ekstra klær i tilfelle

[emoji54] hvordan er hun ellers da? Tror nemlig jeg nesten hadde funnet ny fastlegen!
Hu er bare vikar for hu jeg har. Permisjon med baby hun så. Jeg bestiller nok ny time så hu kan. Hu er egentlig kjekk. Men følte ikke hu var så kjekk i dag da. Hadde håpa gjerne på noe ordentlig hjelp. Ikke bare hva hu evnt skal si til nav.

Jeg er jo så utmatta og sliten at jeg satt her og bare gråt. Kroppen og hodet er utkjørt. Og jeg prøver selvsagt å hjelpe alle andre også og ha noenlunde sosialt på samme tid. Om ikke blir jeg bare liggende i senga hele dagen jo... Så tvinger meg opp og ut gitt.

Hu er bare vikar for hu jeg har. Permisjon med baby hun så. Jeg bestiller nok ny time så hu kan. Hu er egentlig kjekk. Men følte ikke hu var så kjekk i dag da. Hadde håpa gjerne på noe ordentlig hjelp. Ikke bare hva hu evnt skal si til nav.

Jeg er jo så utmatta og sliten at jeg satt her og bare gråt. Kroppen og hodet er utkjørt. Og jeg prøver selvsagt å hjelpe alle andre også og ha noenlunde sosialt på samme tid. Om ikke blir jeg bare liggende i senga hele dagen jo... Så tvinger meg opp og ut gitt.

Hvis du hadde bestilt time for noe så kan da ikke hu bare bestemme at den timen skal gå til noe annet[emoji15]
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. En god klem sendes deg[emoji173]️[emoji8] og håper du får bedre hjelp da.

Back
Topp