Så var det å vente på apotek for å få kortisonsprøyta. Også tilbake til legekontor for å ta sprøyta [emoji23]
Hurra for venting[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så var det å vente på apotek for å få kortisonsprøyta. Også tilbake til legekontor for å ta sprøyta [emoji23]
[emoji54] hvordan er hun ellers da? Tror nemlig jeg nesten hadde funnet ny fastlegen!Nei. Hu var kun opptatt av å snakke om det nav hadde snakka om. Og jeg ville nå egentlig også prate om kroppen min og mer prøver for å finne utav noe. Men det måtte jeg bestille ny time til. Var jo jeg som bestilte timen i det hele jo. Trodde da det gjaldt meg jeg. Menmen. Får vel bestille ny. Så de kan begynne å ta prøver evnt. Eller henvisninger videre liksom.. Noe hjelp
15 grader i skyggen her også, snuppa har fått på sommerkjole og vi skal snart ut, kan hende hun får ta av strømpebukse og tynn jakke senere idag [emoji6]
Haha uff ja [emoji85]Nei så hver gang mannen har forslått at jeg skulle ta med barna og overnatte der spør jeg han om hvorfor han hater meg [emoji13]
Aldri lett dette med barn og klær egentlig. Har alltid med noe ekstra klær i tilfelleDeilig[emoji2][emoji295]️ er så usikker på hva jeg skal ha på snuppa, ho har jo akkurat vært syk og det blåser litt. Vi får se når ho våkner oppigjen fra duppen[emoji4]
Hu er bare vikar for hu jeg har. Permisjon med baby hun så. Jeg bestiller nok ny time så hu kan. Hu er egentlig kjekk. Men følte ikke hu var så kjekk i dag da. Hadde håpa gjerne på noe ordentlig hjelp. Ikke bare hva hu evnt skal si til nav.[emoji54] hvordan er hun ellers da? Tror nemlig jeg nesten hadde funnet ny fastlegen!
Haha ja. Men greit å få sprøyta før helga. Stress å vente etter helga. Må jobba mandag og tirsdag såHurra for venting[emoji28]
Hu er bare vikar for hu jeg har. Permisjon med baby hun så. Jeg bestiller nok ny time så hu kan. Hu er egentlig kjekk. Men følte ikke hu var så kjekk i dag da. Hadde håpa gjerne på noe ordentlig hjelp. Ikke bare hva hu evnt skal si til nav.
Jeg er jo så utmatta og sliten at jeg satt her og bare gråt. Kroppen og hodet er utkjørt. Og jeg prøver selvsagt å hjelpe alle andre også og ha noenlunde sosialt på samme tid. Om ikke blir jeg bare liggende i senga hele dagen jo... Så tvinger meg opp og ut gitt.
Haha ja. Men greit å få sprøyta før helga. Stress å vente etter helga. Må jobba mandag og tirsdag så
Fotbad i sola her nå hihi
Jo takk. Lakke tåneglene etterpå hihiKos deg[emoji2]
Jo takk. Lakke tåneglene etterpå hihi
Hihi ja blir råååsa herDET skulle jeg gjort også[emoji28]
Var jo endel gjester da. Men syntes kuverten var dyr..270 pr person x 48 personer.
Hadde vel blitt det mest standard. Stekt løk, karbonader, potetsalat, reker, salat, laks og slikt.
Vi lager litt ekstra med nå. Waldorrf, pestosalat og ymse greier.![]()
Ååå... Jeg elsker pandaer [emoji7] [emoji7]Det var boozt . 25% . Har panda og katt også , men digga de lange kaninørene jeg da Vis vedlegget 224690Vis vedlegget 224691
Ble litt for fort alt for varmt for meg... Tror jeg kreperer snart...Her er det sommer i dag[emoji16][emoji295]️ nesten hvertfall, 15 grader i skyggen før klokka var 10, så en nydelig dag med andre ord[emoji4]
Hehe da må du kjøpeÅåå... Jeg elsker pandaer [emoji7] [emoji7]
Ble litt for fort alt for varmt for meg... Tror jeg kreperer snart...
Slikt bør de vel ha på legekontoret... eller?Så var det å vente på apotek for å få kortisonsprøyta. Også tilbake til legekontor for å ta sprøyta [emoji23]