☆ Skravletråd Mai ☆

13.000??? I svarte, det var en stiv pris! Er det lov å spørre hva koldtbordet da skulle ha bestått i, og hvor lange gjester?
270 pr person x 48 personer.

Hadde vel blitt det mest standard. Stekt løk, karbonader, potetsalat, reker, salat, laks og slikt.

Vi lager litt ekstra med nå. Waldorrf, pestosalat og ymse greier. :)

Så gøy! Var det noe spennende i pakkene?
Venter selv på 6 pakker. Med det et bare Nerf ting til guttungen [emoji1]
Det var hudpleieprodukter, parfyme og mascara til meg selv , dinosaur til guttungen , Lilleba pysj , regnsett og lue til frøkba. Og Kivat pannebånd

Her er det sommer i dag[emoji16][emoji295]️ nesten hvertfall, 15 grader i skyggen før klokka var 10, så en nydelig dag med andre ord[emoji4]

Så var det å vente på apotek for å få kortisonsprøyta. Også tilbake til legekontor for å ta sprøyta [emoji23]

Ja, det er jo også hele året og jeg har familie som har utrolig mye støv hjemme
Æsj da :(

Ikke noe godt i det hele tatt.

Utvikla allergi mot pollen, gress, meste av naturen egentlig [emoji23] melk, nøtter, hvete, egg, hund og gudene vet hva annet...

Her er det sommer i dag[emoji16][emoji295]️ nesten hvertfall, 15 grader i skyggen før klokka var 10, så en nydelig dag med andre ord[emoji4]
15 grader i skyggen her også, snuppa har fått på sommerkjole og vi skal snart ut, kan hende hun får ta av strømpebukse og tynn jakke senere idag [emoji6]

Så var det å vente på apotek for å få kortisonsprøyta. Også tilbake til legekontor for å ta sprøyta [emoji23]
Ja litt omvei, håper det ikke er langt til apoteket og at de har den inne [emoji6]

Greit hun ikke var mer forsinket, men var det ikke en produktiv time?
Nei. Hu var kun opptatt av å snakke om det nav hadde snakka om. Og jeg ville nå egentlig også prate om kroppen min og mer prøver for å finne utav noe. Men det måtte jeg bestille ny time til. Var jo jeg som bestilte timen i det hele jo. Trodde da det gjaldt meg jeg. Menmen. Får vel bestille ny. Så de kan begynne å ta prøver evnt. Eller henvisninger videre liksom.. Noe hjelp

Æsj da :(

Ikke noe godt i det hele tatt.

Utvikla allergi mot pollen, gress, meste av naturen egentlig [emoji23] melk, nøtter, hvete, egg, hund og gudene vet hva annet...
Nei så hver gang mannen har forslått at jeg skulle ta med barna og overnatte der spør jeg han om hvorfor han hater meg [emoji13]

Back
Topp