>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hu var bare 10 min forsinka da. Men fikk ikke noe vettugt utav hu daHuff ja, må ha en lege som pleier å komme tidsnok [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu var bare 10 min forsinka da. Men fikk ikke noe vettugt utav hu daHuff ja, må ha en lege som pleier å komme tidsnok [emoji6]
Hvor kjøpte du den kule lua?De hadde ulike. Katt og men syns denne var skjønn med de lange ørene hihi . Var fristet til å kjøpe flere men de var ikke så billig![]()
Ikke så ille i dag. 10 min [emoji23]Føler med deg[emoji85] og det er jo alltid ventetid[emoji28]
270 pr person x 48 personer.13.000??? I svarte, det var en stiv pris! Er det lov å spørre hva koldtbordet da skulle ha bestått i, og hvor lange gjester?
De er vel alle i permisjoner egentlig irl. Så de må vel veksle litt på de da [emoji14]Ja hva er greia med det da? Det er jo nesten ingen handling lenger. Synes at det har blitt en veldig kjedelig serie....
Det var hudpleieprodukter, parfyme og mascara til meg selv , dinosaur til guttungen , Lilleba pysj , regnsett og lue til frøkba. Og Kivat pannebåndSå gøy! Var det noe spennende i pakkene?
Venter selv på 6 pakker. Med det et bare Nerf ting til guttungen [emoji1]
Ikke så ille i dag. 10 min [emoji23]
Nei det får jeg nok på mailen min [emoji23]Hahaha. Ville hatt møbelreklamer jeg [emoji38]
Ja, det er jo også hele året og jeg har familie som har utrolig mye støv hjemmeDrit nok det da![]()
Greit hun ikke var mer forsinket, men var det ikke en produktiv time?Hu var bare 10 min forsinka da. Men fikk ikke noe vettugt utav hu da
Æsj daJa, det er jo også hele året og jeg har familie som har utrolig mye støv hjemme
15 grader i skyggen her også, snuppa har fått på sommerkjole og vi skal snart ut, kan hende hun får ta av strømpebukse og tynn jakke senere idag [emoji6]Her er det sommer i dag[emoji16][emoji295]️ nesten hvertfall, 15 grader i skyggen før klokka var 10, så en nydelig dag med andre ord[emoji4]
Ja litt omvei, håper det ikke er langt til apoteket og at de har den inne [emoji6]Så var det å vente på apotek for å få kortisonsprøyta. Også tilbake til legekontor for å ta sprøyta [emoji23]
Nei. Hu var kun opptatt av å snakke om det nav hadde snakka om. Og jeg ville nå egentlig også prate om kroppen min og mer prøver for å finne utav noe. Men det måtte jeg bestille ny time til. Var jo jeg som bestilte timen i det hele jo. Trodde da det gjaldt meg jeg. Menmen. Får vel bestille ny. Så de kan begynne å ta prøver evnt. Eller henvisninger videre liksom.. Noe hjelpGreit hun ikke var mer forsinket, men var det ikke en produktiv time?
Nei så hver gang mannen har forslått at jeg skulle ta med barna og overnatte der spør jeg han om hvorfor han hater meg [emoji13]Æsj da
Ikke noe godt i det hele tatt.
Utvikla allergi mot pollen, gress, meste av naturen egentlig [emoji23] melk, nøtter, hvete, egg, hund og gudene vet hva annet...
Det har du sagt mange ganger før [emoji14]Æsj...du husker for godt![emoji12]
Bare litt kortere arbeidsdagGjør det stor forskjell på dagens gjøremål?