>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
YeyOg den var pakket inn i en pakke, vattert konvolutt og pakke igjen [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YeyOg den var pakket inn i en pakke, vattert konvolutt og pakke igjen [emoji7]
Neinei. Men fremdeles pakker og mye rimeligere kan jeg tenke megDumpet ned tre i postkassa mi fra ebay i går.
Rett nok tiltenkt posen med "ha med premier til lodd, kalenderdager, oppmuntring og belønning etter legen etc" så ikke sånn til meg akkurat..
Kortison er ikke nsaid heldigvis [emoji4]Ja. Men usikker på om jeg får den... er den nsaid gjerne?
Går fint det daNå fikk jeg lyst å gå i skjørt på trilletur. Helt sikkert bedre enn bukse. Klam bukse. Men barbere.... Med en hund som syter og en ettåring som klår på alt mulig?
Jeg barberer hver uke hele året, syns det er vondt når hårene blir lange [emoji39]
Å hurra! Da skal jeg jammen spørre etter den. Slippe pillestyr liksom. Heller pillestyr frem til sprøyta virker daKortison er ikke nsaid heldigvis [emoji4]
Kjempeherlig. Sommer [emoji274][emoji274]
Jupp [emoji6] og det er bra for liker også å være ute [emoji6]Ja stemmer. Du kunne varme du [emoji274][emoji39]
Hehe ja regninger trenger ikke å komme ihvertfall [emoji23]YeyBlir glad da. Bare det ikke er regninger liksom haha
Ja, tar dette pillestyret jeg da og Nesespray på det verste, mannen tar piller og øyedråper men det verste er at for 5 år iden var ingen av oss allergiskeÅ hurra! Da skal jeg jammen spørre etter den. Slippe pillestyr liksom. Heller pillestyr frem til sprøyta virker daMen det er jo midlertidig
Så herlig. Ja da må dere ut og nyte det ordentlig mens det er herOg vi skal ut og nyte det i dag[emoji2] endelig helt feberfri[emoji120]
Enda bedre det daJupp [emoji6] og det er bra for liker også å være ute [emoji6]
Haha nei. Men kan ikke skrive på kassa hellerHehe ja regninger trenger ikke å komme ihvertfall [emoji23]
Så herlig. Ja da må dere ut og nyte det ordentlig mens det er her![]()
Fikk mine allergier jeg også i voksen alder. Etter graviditeten med eldste ble jeg allergisk mot masse ting...Ja, tar dette pillestyret jeg da og Nesespray på det verste, mannen tar piller og øyedråper men det verste er at for 5 år iden var ingen av oss allergiske
Kose dere masse [emoji274][emoji274]Jaaaa[emoji2][emoji295]️
Jepp.. Noen glemmer visst at de skal ha foreldresamtaler![]()
Lov å håpe
Mindre vondt her nå så håper jeg er normal i morgen![]()
I did it!![]()