☆ Skravletråd Mai ☆

De MÅ jo finne en løsning og hjelpe deg. Krysser fingre for at alt går bra og de har mye godt å komme med som hjelper deg ! Klem ♡♡
De gjør nok det også. Jeg er bare litt håpløs når det kommer til sånne ting. Jeg har høy terskel med å kontakte lege i utgangspunktet, og har aldri blitt avvist. Men er alltid redd for det ♡

3, tannlegeskrekken ble skapt ved første og to svangerskap etter det, er jo over 6 år siden jeg var der sist redd for en del hull osv må nesten bare få ordnet det
Ja da er det nok på tide ja. Går nok bedre enn du tror :)

Skjønner hva du mener[emoji7][emoji7][emoji7] er jo så mye fint å kjøpe og da[emoji2]
Det er jo gull og få både for babyen og mammaen[emoji7] Var det jeg var mest fornøyd med[emoji2]
Kunne tenkt meg å kjøpt mye mer haha. Men litt fornuftig innimellom får holde. Blir dyrt om ikke :D Men er så glad i å gjøre andre glade også

Avvist blir du vel ikke[emoji4]
Sender deg en klem og ønsker lykke til[emoji173]️
Aldri blitt det, men alltid like redd for det i helsevesenet. At de skal si det ikke er noe, og at de ikke kan hjelpe meg. Redd for å måtte gå å ikke fungere.. Tusen takk :) Imorgen forstår jeg ikke hva jeg gruet meg for. Standard prosedyre, hehe.

De kan da ihvertfall ikke avvise deg! De må bare finne ut hva det er og hva de kan gjøre for å hjelpe deg!
Ja. Jeg har alltid vært sånn. Men trøster meg med at legevakt reagerte da jeg var inne for noen uker siden. De skrev et notat om at jeg burde utredes hos nevrolog da de så meg. Så har litt som støtter oppunder. Jeg er bare litt flink til å krisemaksimere [emoji14]

Back
Topp