Har vært på kurs og hos tannlegen skulle heller ønske jeg var på shopping
Shopping er hakket bedre ja[emoji12] null hull?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på kurs og hos tannlegen skulle heller ønske jeg var på shopping
Ronja R: skal vi ha brettedate? [emoji23]
Tja og i helga skal alle bort til Gøteborg, alle faste ansatte innom kjedene skal dit (ica er 100 år og de kjøpte opp apotek kjeden ifjor), gledet meg til det ikke er så mye reising [emoji13]
Gleder meg til noe hverdag imorgen! Hvert tungt frem til nå med barna hjemme og akkurat som om de har gått i en ramsan modus og når det er tid for å lage mat eller ordne noe skriker de høyt begge to og ender opp med å gjøre ting halvveis
Jeg er så utrolig sliten i dag[emoji27] lyst til å legge meg, men håper å få to ord med mannen, som er å pakker ved.
Jeg er ekspert på det. Utrolig at jeg er her enda egentlig [emoji23]
Ja, synes egentlig det er litt unødvendig av lommeboka.
Jeg har ventet noen mnd, så du kan glede deg ;-)
Håper du fikk sove godtGod natt
Prøvee sove jeg også... Skulle tro det skulle være lett. Men gir opp mannens snorking nå.
Minste er på overnatting hos eldste. I sovesofaen hennes. Så jeg har nå lagt meg til rette i minste si rosa vokseseng som er på midterste hakket.. Jeg er heldigvis ikke så lang. Så går akkurat. Eller. Skulle gjerne hatt 10 cm til. Men gjerne jeg faktisk får sove nå da på eget soverom....
Blir sprø om ikke. Hjelper ikke når hodet er vondt og jeg sliter i utgangspunktet...
Prøver forsiktig å si god natt til meg selv også... [emoji85]
Fikk ham over i tskjorte og shorts på lørdag. Men han må liksom instrueresHvordan er han på det varmeste da? [emoji54]
Veldig [emoji1]Hahaha.. Godt med mat!
Nje. Sovna til slutt [emoji56] Også kom mannen og vekka meg siden han ikke fant meg. Og da gikk jeg tilbake til den gode senga mi [emoji7]Går sikkert bra med koffeinfri te og. Varmt, men koffeinfritt, liksom. Meen frister nok lite nå som sommeren nærmer seg [emoji23]
God natt! Lykke til med sovinga. Skal gi det et forsøk jeg og nå
Er en tråd på matforum hvor jeg vil ha potetsalatoppskrifter. Legg ut der er du grei ! [emoji7][emoji23]Ja, altså.. Fabrikkpotetsalat smaker jo... Eh.. Ingenting. Smakløs krem med klumper eller noe...
Stepappa har en god oppskrift, og den er sååå god.. Litt syrlig, og veldig veldig god, rett og slett.
Uff så fælt [emoji56][emoji8]Joda. Men risikerer jeg blir bortskjemt da [emoji28]
Kommer nok ikke til å spørre. Har egentlig noen innsovingstbl. Men mannen likte ikke meg på de. Så dermed kutta jeg de ut.Snakket noe med legen om det da?
https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/valerina-forte-valerina-natt-pharbio-medical-576231 denne finnes jo også noen har god erfaring med den men du må sjekke om du tåler den da.
Da er man trøtt ja !Når man egentlig er så trøtt/sliten at man VIL sove, men føler seg for trøtt til å drive med tannpuss og alt annet styr.. [emoji42]
Når jeg først sovna Så sov jeg godtHåper du fikk sove godt
Ja det er helt fantastisk egentlig. Nå orker jeg å leke med lille, rydde og vaske litt osv. Det hjelper også på psyken og humøret
Nei [emoji23] Men det slo meg nettopp at jeg tror hun begynner å bli betent av refluks igjen. Ber om melk HELE tiden.
Det er så kjeeedelig... [emoji14]