Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja. Hun får 10kr, pluss pr oppgave hun gjør. Lander gjerne på 40-50 uka om hun gjør masse [emoji14]
God morgenGod morgen[emoji2] Her regner det som bare det[emoji28] Ha en fin dag[emoji254]
God morgen saraGod morgen, alle sammen!
Kos degFår kaste meg i dusjen og kle meg. I dag skal jeg med jobben på båttur. Fra Stavanger til Skudeneshavn. Så middag der borte med de eldre. Blir nok en koselig dag. Jeg hater båttur da. Blir båtsyk. Men får håpe båten er stor nok til at bølger ikke kjennes [emoji23]
Ja synes detÅåh, så kjekt![emoji1]
God morgenGod morgen damer
God morgen . Opphold her, men veldig gråttGod morgen[emoji2] Her regner det som bare det[emoji28] Ha en fin dag[emoji254]
God morgenGod morgen, alle sammen!
Kos deg . Håpe du ikke blir båtsykFår kaste meg i dusjen og kle meg. I dag skal jeg med jobben på båttur. Fra Stavanger til Skudeneshavn. Så middag der borte med de eldre. Blir nok en koselig dag. Jeg hater båttur da. Blir båtsyk. Men får håpe båten er stor nok til at bølger ikke kjennes [emoji23]
God morgen kjekt å se deg her inneGod morgen damer
Søk litt inspirasjon på nett og prøv noe nytt en gang i uka [emoji6]Oooost [emoji7][emoji7]
Hadde sikkert vært greit med andre retter her.. Mye som går igjen.
Tror ikke det, men har jo hvert ganske mye pga eksamener, samling på skole, div til Stockholm pga jobben osv.Er vel ikke så mye reising sånn til vanlig eller?[emoji4]
Jupp gruer meg nesten til sommerferie [emoji54]Hverdagen er hjertelig velkommen noen ganger[emoji12]
Godt med litt regn også da men håper det er kortvarig [emoji173]️ ha en fin dag [emoji4]God morgen[emoji2] Her regner det som bare det[emoji28] Ha en fin dag[emoji254]
Jaja greit det da, ikke den første til å bli syk han da eller?Fikk ham over i tskjorte og shorts på lørdag. Men han må liksom instrueres
Kommer nok ikke til å spørre. Har egentlig noen innsovingstbl. Men mannen likte ikke meg på de. Så dermed kutta jeg de ut.
Håper dagen blir bedre enn forventet ihvertfall [emoji4]Får kaste meg i dusjen og kle meg. I dag skal jeg med jobben på båttur. Fra Stavanger til Skudeneshavn. Så middag der borte med de eldre. Blir nok en koselig dag. Jeg hater båttur da. Blir båtsyk. Men får håpe båten er stor nok til at bølger ikke kjennes [emoji23]
Haha!Ååh, klør i fingra!![emoji7]
Kaster meg i bilen!