God morgen [emoji4] håper du får en fin dagGod morgen damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen [emoji4] håper du får en fin dagGod morgen damer
Hun går på medisiner, det hjelper bra. Også må vi bare tenke gjennom hva hun spiser. Noe mat provoserer med å lage ekstra mye magesyre.Uff da, kan man gjøre noe med det?[emoji4]
Veldig. Hjelper med en natt på hotell, altsåGod morgen
Sovet godt?
Like såGod morgen kjekt å se deg her inne [emoji173]️[emoji173]️
Like såGod morgen [emoji4] håper du får en fin dag
Veldig [emoji1]
Nje. Sovna til slutt [emoji56] Også kom mannen og vekka meg siden han ikke fant meg. Og da gikk jeg tilbake til den gode senga mi [emoji7]
Er en tråd på matforum hvor jeg vil ha potetsalatoppskrifter. Legg ut der er du grei ! [emoji7][emoji23]
Uff så fælt [emoji56][emoji8]
Kommer nok ikke til å spørre. Har egentlig noen innsovingstbl. Men mannen likte ikke meg på de. Så dermed kutta jeg de ut.
Ja, litt. Jeg bruker bli litt sånn på kveldene iblant.Da er man trøtt ja !
TjææHaha, jeg veeet![emoji23] men veldig fornuftig...
Prøv appen gimi [emoji106]En flott ordning[emoji1] snart tid for ukelønn her også, derfor jeg lurte[emoji4]
Vi prøver nye ting titt og ofte, men.. Mye de samme råvarene da. Også skal det jo smake liiitt greit også [emoji14]Søk litt inspirasjon på nett og prøv noe nytt en gang i uka [emoji6]
Endelig fått satt den opp. Ser helt grei ut
Hva shopper du?
Krabbet til sengs. Snart natt.
Kommenterte til mannen hvor ulike de er. En varm og en kald. Ei som ham og en som meg. Ei som sover uten dyne, startet kvelden med et pledd som er sparket bort. Og en som er pakket så godt inn i dyna at jeg nesten ikke ser ham.
Også lillemor da. På tvers av dobbeltsenga, selvsagt. Nesten alltid med hodet der jeg skal ligge og beina på puta til faren. Dyne bruker hun ikke, men sover i pysj da for hun er ikke uttalt varm. Og tidvis under min dyne.
Herlig trekløver
Skal opp å spise snart, vurderer å bare stå opp nå og sjekke tivo om det har kommet noe spennende der [emoji6]
Håper du har fått litt god hvile i natt[emoji173]️
God morgen
Regn her også
Godt med litt regn også da men håper det er kortvarig [emoji173]️ ha en fin dag [emoji4]
Har vgs ja. Og generell studiekompetanse. Men ingen høyere utdannelse.Hehe oki , du har ferdig VGs. ? Men ikke annen utdannelse enda?