☆ Skravletråd Mai ☆

Veldig [emoji1]

Nje. Sovna til slutt [emoji56] Også kom mannen og vekka meg siden han ikke fant meg. Og da gikk jeg tilbake til den gode senga mi [emoji7]

Er en tråd på matforum hvor jeg vil ha potetsalatoppskrifter. Legg ut der er du grei ! [emoji7][emoji23]

Uff så fælt [emoji56][emoji8]

Kommer nok ikke til å spørre. Har egentlig noen innsovingstbl. Men mannen likte ikke meg på de. Så dermed kutta jeg de ut.

Haha, hvor hadde du sovna da?

Hm.. Usikker på mengdene da [emoji28]

En flott ordning[emoji1] snart tid for ukelønn her også, derfor jeg lurte[emoji4]
Prøv appen gimi [emoji106]
Bare legg inn hva du mener er greie priser.. Hun får ikke hele 10 kr for å bære klærne sine i skapet, f.eks. Tror faktisk det bare står som 1kr her.. [emoji14]

Søk litt inspirasjon på nett og prøv noe nytt en gang i uka [emoji6]
Vi prøver nye ting titt og ofte, men.. Mye de samme råvarene da. Også skal det jo smake liiitt greit også [emoji14]

Krabbet til sengs. Snart natt.

Kommenterte til mannen hvor ulike de er. En varm og en kald. Ei som ham og en som meg. Ei som sover uten dyne, startet kvelden med et pledd som er sparket bort. Og en som er pakket så godt inn i dyna at jeg nesten ikke ser ham.

Også lillemor da. På tvers av dobbeltsenga, selvsagt. Nesten alltid med hodet der jeg skal ligge og beina på puta til faren. Dyne bruker hun ikke, men sover i pysj da for hun er ikke uttalt varm. Og tidvis under min dyne.

Herlig trekløver :-)

Et perfekt trekløver[emoji173]️ fascinerende at de er ulike!

God morgen, god morgen, her er vi igjen! Vi kommer så glade til barnehagen hen:D den har jeg fått klistra på hjernen [emoji23] så god morgen alle sammen :D

Må visst ha 150 innlegg per dag de siste to dagene jeg. Det kan holde hardt [emoji23]

Back
Topp