☆ Skravletråd Mai ☆

Får kaste meg i dusjen og kle meg. I dag skal jeg med jobben på båttur. Fra Stavanger til Skudeneshavn. Så middag der borte med de eldre. Blir nok en koselig dag. Jeg hater båttur da. Blir båtsyk. Men får håpe båten er stor nok til at bølger ikke kjennes [emoji23]

God tur[emoji1] krysser fingre for rolig sjø!

Lille ville kjøre tur da, så da sitter vi i bilen. Hentet sandalene og sa brom brom. Mamma adlyder, hehe. Hun sover og jeg lengter hjem til smertestillende.

I går hadde vi baconsurret kyllingfilet med fetaost og enkel grønn salat til, ungene fikk pastaskruer også. I dag blir det grove pitabrød med biffstrimler ,grønnsaker og yougurtdressing. Ons: hjemmelagde fiskepinner med potetstappe og råkost . Tors: Karbonadesmørbrød med egg. Fre: Hjemnelaget pizza. Lør: taco Søn: Fish tikka med ris
Høres godt ut [emoji4]

Mhm. Håper det er forbigående :) Legen imorgen heldigvis. Nå sitter jeg å ser på en trailer med henger som hadde litt dårlig tid opp på motorveien. Kom ikke så langt. Ikke veltet heldigvis, men hengeren står litt skeivt.

Mhm. Håper det er forbigående :) Legen imorgen heldigvis. Nå sitter jeg å ser på en trailer med henger som hadde litt dårlig tid opp på motorveien. Kom ikke så langt. Ikke veltet heldigvis, men hengeren står litt skeivt.
Bra du hat lege time imorgen da, planlagt legetime eller avtale om legetime ved tilbakeanfall?

Flere som har menn som kun greier å svare på en ting når man spør om flere?

Type kan du kjøpe xxxx og vil du bli hentet idag, svaret gjerne min mann ja også mener han egentlig bare at han vil bli hentet

Flere som har menn som kun greier å svare på en ting når man spør om flere?

Type kan du kjøpe xxxx og vil du bli hentet idag, svaret gjerne min mann ja også mener han egentlig bare at han vil bli hentet
Den kjenner jeg til [emoji23]

Back
Topp