☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg pleier gjerne ta et glass varm melk med honning om jeg plutselig sliter veldig. Drikker den ved senga, og legger meg. Pleier hjelpe. [emoji14]
Har også urtemedisiner liggende, men satser ikke på det som gravid, da det står at de er usikker på risikoen osv. [emoji14]
Allergisk mot melk :( [emoji23] Bare for å være vanskelig. [emoji56]

Nei. Jeg prøver lukke øyna igjen nå. I verste fall kommer jeg inn igjen [emoji23]

Ha en god natt [emoji324]

Absolutt ikke ubrukelig nei [emoji7]

Var gravid selv og kjempedårlig sist. Måtte ty til god hjelp i familie for å få til flyttinga. :)
Ikke så veldig gøy å ikke kunne delta.. Men merker kroppen ikke er helt med på det. Kynnerene begynner med en gang jeg gjør noe som helst (ikke krise det da), i tillegg.

Ikke så veldig gøy å ikke kunne delta.. Men merker kroppen ikke er helt med på det. Kynnerene begynner med en gang jeg gjør noe som helst (ikke krise det da), i tillegg.
Skjønner deg godt. Men man må tenke på hva som er best for en [emoji8]

Allergisk mot melk :( [emoji23] Bare for å være vanskelig. [emoji56]

Nei. Jeg prøver lukke øyna igjen nå. I verste fall kommer jeg inn igjen [emoji23]

Ha en god natt [emoji324]
Går sikkert bra med koffeinfri te og. Varmt, men koffeinfritt, liksom. Meen frister nok lite nå som sommeren nærmer seg [emoji23]

God natt! Lykke til med sovinga. Skal gi det et forsøk jeg og nå

Do it ! Elsker potetsalat jeg også. Må være hjemmelaga da ! [emoji7]
Ja, altså.. Fabrikkpotetsalat smaker jo... Eh.. Ingenting. Smakløs krem med klumper eller noe...
Stepappa har en god oppskrift, og den er sååå god.. Litt syrlig, og veldig veldig god, rett og slett.

Når man egentlig er så trøtt/sliten at man VIL sove, men føler seg for trøtt til å drive med tannpuss og alt annet styr.. [emoji42]

Haha ja så viktig å ha en gang iblant [emoji6]
Jeg er så glad i gratinert mat. Alt med smeltet ost. Sunt...? Ikke i det hele. Men sååå godt..
Enchiladas, lasagne, fløtepoteter.. Mmm...!

Jeg er så glad i gratinert mat. Alt med smeltet ost. Sunt...? Ikke i det hele. Men sååå godt..
Enchiladas, lasagne, fløtepoteter.. Mmm...!
Samme her før men har heldigvis funnet masse god mat uten gratinert ost [emoji6]

Men nå lager vi mye arabisk mat da [emoji4]

Tja eggerøre og nå protein sjokolade pudding, snart natta da vel [emoji6]

Samme her før men har heldigvis funnet masse god mat uten gratinert ost [emoji6]

Men nå lager vi mye arabisk mat da [emoji4]
Oooost [emoji7][emoji7]
Hadde sikkert vært greit med andre retter her.. Mye som går igjen.

Back
Topp