☆ Skravletråd Mai ☆

Begynte tenke på hva som gjør meg mett lenge..
Det jeg kom frem til var.. Nyttårsmiddag. Spise seg ihjel på kalkun og potetsalat. Og ris. [emoji23]

Virker dog litt heftig å begynne med kalkun akkurat nå..
Mmm kalkun [emoji7]

Haha, heldigvis muligheten til å sove i morgen jeg, da [emoji173]️
Samboer står opp med dattera, jeg pleier sove.. Så kan han få pakke ting og sånt, mens jeg gjør ingenting. Super fordeling, gitt [emoji85][emoji85]
Høres ut som en perfekt fordeling [emoji6]

Begynte tenke på hva som gjør meg mett lenge..
Det jeg kom frem til var.. Nyttårsmiddag. Spise seg ihjel på kalkun og potetsalat. Og ris. [emoji23]

Virker dog litt heftig å begynne med kalkun akkurat nå..
Haha ja det blir nok litt heftig [emoji23] men fikk lyst på fløtegratinerte poteter nå som du nevner kalkun [emoji13]

Sliter litt med søvnen ja. Men tenkte prøve legge mobilen helt bort og slå hodet hardt i en vegg. Gjerne jeg sovner da [emoji85]
Tjæææ. Ikke så gøy å våkne igjen da kanskje [emoji23]

Haha ja det blir nok litt heftig [emoji23] men fikk lyst på fløtegratinerte poteter nå som du nevner kalkun [emoji13]
Fløtepoteter er deilig..! Og passer til nesten alt [emoji28]

Joda [emoji28]
Litt.
Jeg kan også kommandere frem litt bærehjelp når det trengs. Så, jeg er ikke heeelt ubrukelig [emoji23]
Absolutt ikke ubrukelig nei [emoji7]

Var gravid selv og kjempedårlig sist. Måtte ty til god hjelp i familie for å få til flyttinga. :)

Mulig ikke. Men burde vel være fornøyd med jeg slukna i det minste da [emoji23]
Jeg pleier gjerne ta et glass varm melk med honning om jeg plutselig sliter veldig. Drikker den ved senga, og legger meg. Pleier hjelpe. [emoji14]
Har også urtemedisiner liggende, men satser ikke på det som gravid, da det står at de er usikker på risikoen osv. [emoji14]

Jeg også [emoji23] Men med potet og waldorffsalat. Og drukne det i fløtesaus [emoji7]
Elsker potetsalat. Og ris. Og masse saus, ja. Ååååh.. Alt for lenge til nyttår, tror jeg må KREVE thanksgiving-ish-greier i år.

Back
Topp