☆☆IKM 36☆☆

Til dere som har fått positiv test nå, noen spes symptomer? Jeg er veldig tørst på vann(drikker lite ellers), blør lett i tannkjøtt, sulten, samt lyserosa utflod. Ikke testet positivt enda, men venter IKM søndag

Til dere som har fått positiv test nå, noen spes symptomer? Jeg er veldig tørst på vann(drikker lite ellers), blør lett i tannkjøtt, sulten, samt lyserosa utflod. Ikke testet positivt enda, men venter IKM søndag

Tørst ;)
Blør ved tannpuss (første gang i går, 10 dpo) ;)
Mensmurringer, mage og korsrygg
Kvalme som kommer og går
Oppblåst (!!):eek:
Lett halsbrann
Økt utflod
Trøtt/sliten
Hjertebank

Tørst ;)
Blør ved tannpuss (første gang i går, 10 dpo) ;)
Mensmurringer, mage og korsrygg
Kvalme som kommer og går
Oppblåst (!!):eek:
Lett halsbrann
Økt utflod
Trøtt/sliten
Hjertebank

Jeg blør også lett i fra tannkjøttet:/ 2 dagen i går! Men sikkert ikke noe spesielt:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner ikke at du ikke får positive tester...?!:rolleyes:

Haha:P la merke til det med tannkjøttet i går. Men tenkte ikke noe mere på det før dere skrev det her inne! Men kjennes ut som tr er på vei. Skikkelig menssmerter til tider:( åsså kjennes det ut som den har kommet hele tiden så flyr å sjekker konstant:P

Haha:p la merke til det med tannkjøttet i går. Men tenkte ikke noe mere på det før dere skrev det her inne! Men kjennes ut som tr er på vei. Skikkelig menssmerter til tider:( åsså kjennes det ut som den har kommet hele tiden så flyr å sjekker konstant:p

Men sånn har jeg det og!!;):D

Klarte ikke vente til i morgen, så testa i dag og den viste hvit som sneen ☺ så da kommer nok tr denne mnd også :rolleyes: satse på full klaff neste pp ;) juni barn hadde passet supert da jeg er det selv ;):p

Gratulere til alle gravide og happy humping på oss andre :cool:

Klarte ikke vente til i morgen, så testa i dag og den viste hvit som sneen ☺ så da kommer nok tr denne mnd også :rolleyes: satse på full klaff neste pp ;) juni barn hadde passet supert da jeg er det selv ;):p

Gratulere til alle gravide og happy humping på oss andre :cool:
det var synd,håper den sitter neste mnd:)

Back
Topp