Orkidee
Elsker forumet
Ok, skal se, om jeg ikke venter til i morgen.Hvis du ikke drikker så mye, i hvertfall ikke se to siste timene og holder seg minst i 4 timer så kan du teste igjen på ettermiddagen/kveld...
Lykke til!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, skal se, om jeg ikke venter til i morgen.Hvis du ikke drikker så mye, i hvertfall ikke se to siste timene og holder seg minst i 4 timer så kan du teste igjen på ettermiddagen/kveld...
Lykke til!!![]()
Til dere som har fått positiv test nå, noen spes symptomer? Jeg er veldig tørst på vann(drikker lite ellers), blør lett i tannkjøtt, sulten, samt lyserosa utflod. Ikke testet positivt enda, men venter IKM søndag
Noen fler som har testet i dag? Spennende å lese
Sent from my iPhone using BV Forum
Tørst
Blør ved tannpuss (første gang i går, 10 dpo)
Mensmurringer, mage og korsrygg
Kvalme som kommer og går
Oppblåst (!!)
Lett halsbrann
Økt utflod
Trøtt/sliten
Hjertebank
Jeg blør også lett i fra tannkjøttet:/ 2 dagen i går! Men sikkert ikke noe spesielt
Skjønner ikke at du ikke får positive tester...?!![]()
Hahala merke til det med tannkjøttet i går. Men tenkte ikke noe mere på det før dere skrev det her inne! Men kjennes ut som tr er på vei. Skikkelig menssmerter til tider
åsså kjennes det ut som den har kommet hele tiden så flyr å sjekker konstant
Meeen du er jo preggersMen sånn har jeg det og!!![]()
det var leit! håper bedre lykke neste ppMensen her
Meeen du er jo preggers
det var synd,håper den sitter neste mndKlarte ikke vente til i morgen, så testa i dag og den viste hvit som sneen ☺ så da kommer nok tr denne mnd ogsåsatse på full klaff neste pp
juni barn hadde passet supert da jeg er det selv
Gratulere til alle gravide og happy humping på oss andre![]()
Det er jo du og!!![]()
det var leitTR kom nå :'( må nok satse på neste mndæsj!! Håpa sånn!
Jaadet var leit(
det var leit,håper du kommer raskt etterDa kom mensen for fullt her også.