4 dpo. Dratt på hyttetur uten tester, så må holde meg til i hvert fall søndag :smiley-ashamed004
 
6 dpo. Fikk pakke med graviditetstester i posten i dag og klarte jo ikke la være å ta en. Sløsing! Skal prøve å vente til tidligst 8 dpo, helst 9 dpo med å teste igjen.
 
Jeg tenke det samme som Hermine84 her. Jeg hadde utskrapning og sluttet å blø iløpet av 3-5 dager. Sykehuset sa det var normalt å blø litt, men ikke økende og ikke som en mensblødning.

Mange varme tanker til deg :Heartred
Det er ikke mengder blod, ei heller økende. Det bare er som et kronestykke eller 5er noen dager. Også er det noen dager uten at det det er noenting. Men nå har jeg ikke kjent på mensmurringer de siste dagene, og null blødninger. Jeg tror selv jeg har sittet mye i ro, og blødninger har kommet når jeg har vært i litt mer aktivitet/på beina. Idag har jeg brukt dagen i sommarland i Bø. Uten noe uhell. Men følte faktisk at det kanskje kunne ha vært noe eggløsningslim el hva det kalles i trusa istad. Ikke fått noe positive slike tester da men. Har sjekka, siden det ikke har kommet blod siden lørdag...
Har pratet med flere som sier de har blødd lenge etter abort/utskrapning. Blodet som kommer er friskt. Så jeg stresser ikke veldig med at noe kan være galt. Jeg er også GBP operert og syklus har vært litt på bærtur siden p stav, og også etter den ble tatt ut også.. Takk for velmenende råd ❤️❤️ ❤️
jeg setter veldig pris på det, og kunne lufte tankene sine her inne! ❤️❤️❤️
 
Nå er jeg 7 dpo (8 i følge FF men det tror jeg ikke). Så hvorfor i alle dager jeg ikke klarte teste i kveld kan man luuure på. Selvfølgelig negativ… er så vanvittig spent på temp i morra tidlig siden jeg hadde så veldig dropp i dag :( orker ikke at mensen kommer i morra allerede..
neste syklus er nok mannen vekkreist igjen.. er så frustrerende med hans jobb :(

5ADE28AE-4D47-4A2A-85DF-1617360E2118.jpeg
 

IMG_3215.jpeg
I dag 10 dpo var den blank igjen, så skyggen i går var ovitrielle fortsatt. Er alt håp ute med blank 10dpo? Fryseforsøk så er helt sikker på dpo. Vært gravid 3 ganger før, alle gangene har jeg fått skyggestrek 9 dpo.
 
Vis vedlegget 439293I dag 10 dpo var den blank igjen, så skyggen i går var ovitrielle fortsatt. Er alt håp ute med blank 10dpo? Fryseforsøk så er helt sikker på dpo. Vært gravid 3 ganger før, alle gangene har jeg fått skyggestrek 9 dpo.
Jeg hadde ikke mista helt håpet enda, det kan være det har tatt litt tid før det fester seg ❤️
 
Jeg hadde ikke mista helt håpet enda, det kan være det har tatt litt tid før det fester seg ❤️
Så urettferdig, nå tok jeg en babyplan og fikk «tydelig» svak strek. Tester med to babyplan til og den ene var helt blank og den andre midt i mellom. Tok to til og de var mellom den midt i mellom og blank, men digital ultra tidlig var negativ ‍♀️
 
Så urettferdig, nå tok jeg en babyplan og fikk «tydelig» svak strek. Tester med to babyplan til og den ene var helt blank og den andre midt i mellom. Tok to til og de var mellom den midt i mellom og blank, men digital ultra tidlig var negativ ‍♀️
Kan jo også være ovitrielle som tuller med meg
 
Ting ser ut som de endelig normaliserer seg! @Hermine84 @1984håp. Men det første bildet der har jeg hørt skal tolkes negativt. Men bare følt at det har vært på gang så tok en clearblue. Føles godt og kjenne kroppen sin så godt.
 

Vedlegg

  • 20240710_100108.jpg
    20240710_100108.jpg
    1 MB · Visninger: 32
  • 20240710_135724.jpg
    20240710_135724.jpg
    1,1 MB · Visninger: 34
Tok en test i dag, 8 eller 9 dpo. Innbiller meg at jeg ser strek men tror det er tullestrek. Blir litt gal av denne testingen :laughing002
 
Tok en test i dag, 8 eller 9 dpo. Innbiller meg at jeg ser strek men tror det er tullestrek. Blir litt gal av denne testingen :laughing002
Jeg har også testa, 8 eller 9 dpo og blir helt stiv i øya av å stirre på en strek som ikke finnes…! Rimelig gal ja :dance018
 
Back
Topp