Jeg ser en strek!Nå fikk jeg bittelitt skygge, men ikke så mye å skryte av. Hva tror dere? Vis vedlegget 439257
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en strek!Nå fikk jeg bittelitt skygge, men ikke så mye å skryte av. Hva tror dere? Vis vedlegget 439257
Nå fikk jeg bittelitt skygge, men ikke så mye å skryte av. Hva tror dere? Vis vedlegget 439257
Det er ikke mengder blod, ei heller økende. Det bare er som et kronestykke eller 5er noen dager. Også er det noen dager uten at det det er noenting. Men nå har jeg ikke kjent på mensmurringer de siste dagene, og null blødninger. Jeg tror selv jeg har sittet mye i ro, og blødninger har kommet når jeg har vært i litt mer aktivitet/på beina. Idag har jeg brukt dagen i sommarland i Bø. Uten noe uhell. Men følte faktisk at det kanskje kunne ha vært noe eggløsningslim el hva det kalles i trusa istad. Ikke fått noe positive slike tester da men. Har sjekka, siden det ikke har kommet blod siden lørdag...Jeg tenke det samme som Hermine84 her. Jeg hadde utskrapning og sluttet å blø iløpet av 3-5 dager. Sykehuset sa det var normalt å blø litt, men ikke økende og ikke som en mensblødning.
Mange varme tanker til deg
Jeg hadde ikke mista helt håpet enda, det kan være det har tatt litt tid før det fester segVis vedlegget 439293I dag 10 dpo var den blank igjen, så skyggen i går var ovitrielle fortsatt. Er alt håp ute med blank 10dpo? Fryseforsøk så er helt sikker på dpo. Vært gravid 3 ganger før, alle gangene har jeg fått skyggestrek 9 dpo.
Så urettferdig, nå tok jeg en babyplan og fikk «tydelig» svak strek. Tester med to babyplan til og den ene var helt blank og den andre midt i mellom. Tok to til og de var mellom den midt i mellom og blank, men digital ultra tidlig var negativ Jeg hadde ikke mista helt håpet enda, det kan være det har tatt litt tid før det fester seg
Kan jo også være ovitrielle som tuller med megSå urettferdig, nå tok jeg en babyplan og fikk «tydelig» svak strek. Tester med to babyplan til og den ene var helt blank og den andre midt i mellom. Tok to til og de var mellom den midt i mellom og blank, men digital ultra tidlig var negativ
Krysser fingrene for pos test snart!Ting ser ut som de endelig normaliserer seg! @Hermine84 @1984håp. Men det første bildet der har jeg hørt skal tolkes negativt. Men bare følt at det har vært på gang så tok en clearblue. Føles godt og kjenne kroppen sin så godt.
Jeg har også testa, 8 eller 9 dpo og blir helt stiv i øya av å stirre på en strek som ikke finnes…! Rimelig gal jaTok en test i dag, 8 eller 9 dpo. Innbiller meg at jeg ser strek men tror det er tullestrek. Blir litt gal av denne testingen
Jeg har også testa, 8 eller 9 dpo og blir helt stiv i øya av å stirre på en strek som ikke finnes…! Rimelig gal ja
Jeg har også testa, 8 eller 9 dpo og blir helt stiv i øya av å stirre på en strek som ikke finnes…! Rimelig gal ja
Syns jeg ser en skygge her jaHer er min. Føler liksom at jeg ser noe der.
Å men denne er jo kjempe fin! Det er jo ikke tidligtest en gang og så sterk på 9 dpo!! Du er absolutt gravid pr nu!! Håper alt for at spiren sitterI dag er streken tydeligere