4dpo og klarte ikke la være ta en test i dag. Kanskje fordi jeg har testa etter eggløsning så lenge denne syklusen? Jeg er også litt urolig for at jeg kan ha hatt eggløsning to ganger denne syklusen, siden jeg hadde maks fertilitet så lenge på Clearblue Advanced, og så mange tester som svingte mellom svakt og sterkt. Testen var negativ i dag, og nå må jeg pent smøre meg med tålmodighet siden jeg ikke har flere graviditetstester hjemme. Venter en pakke i posten :)
 
Ååå skjønner godt du blir gal!❤️
Hvor lenge siden er utskrapningen? Er det 1,5 eller var det da ble oppdaget? Beklager om du har skrevet før og jeg ikke fått med meg ❤️

testa med hcg etter det?
Her ble ikke mine el tester å stole på før det hadde vært heeelt blank test en ukes tid. Før det var det litt opp og ned hele tiden uten mål og mening.
Pluss at om du enda blør litt også er det heller ikke sikkert du kan stole på de :/

Ååå skjønner godt du blir gal!❤️
Hvor lenge siden er utskrapningen? Er det 1,5 eller var det da ble oppdaget? Beklager om du har skrevet før og jeg ikke fått med meg ❤️

testa med hcg etter det?
Her ble ikke mine el tester å stole på før det hadde vært heeelt blank test en ukes tid. Før det
Ja blør ujevnt hele tiden... Noen dager litt, og noen dager ingenting. Noen ganger på natta, andre på morran. Og sånn holder det på. Det et halvannen mnd siden utskrapning. Og her om dagen syns jeg at jeg så noe som kunne likne på et eller annet som kunne ha kommet ut av meg i do. Det gikk litt fort føre jeg spylte ned. Når man har hatt utskrapning så skal de vel ha tatt alt?
Ja testa graviditetstest forrige fredag, den var negativ.
Gjennomførte abort kun fordi fosteret testa positivt for trisomi 21 etter Nipt test, morkakeprøve og fostervannsprøve på Rikshospitalet. Det gikk hele mai mnd til. Pga på ultralyd kunne ikke de se noe typisk tegn.

Første gangen gravid, så skjedde dette. Så vil gjerne få kommet i gang igjen. Blir 40om 2uker så håper ikke alt håp er ute. ❤️
 
Jaa,endelig ser det ut til å skje noe! Har ikke funnet eggløsning og har trodd jeg misset toppen. Er på cd20!! Men er jo første pillefrie måned på et år. Sikkert kroppen som har trengt litt tid. Nå ser det endelig ut som det skjer. Blir vel bare å legge aksjer når barna er lagt i kveld da :D og i morgen kanskje!? Synd vi ikke hadde oss i går,men jeg har jo trodd el har vært.
 

Vedlegg

  • 20240708_121206.jpg
    20240708_121206.jpg
    1 MB · Visninger: 36
5dpo og nå skjer det ting. Murring og ubehag som både kan bety kommende mens, eller graviditet. Spennende dager!
 
Da ser det endelig ut til at jeg får eggløsning også. Ikke heeeelt positiv enda, men tror den blir det i kveld/i morgen tidlig. Henger litt med dere og uke 30 siden jeg er litt midt i mellom. Defekt lutealfase men skal ta progesteron, så kan havne i begge grupper med tanke på mensen ☺️

IMG_1563.jpeg
 
Ja blør ujevnt hele tiden... Noen dager litt, og noen dager ingenting. Noen ganger på natta, andre på morran. Og sånn holder det på. Det et halvannen mnd siden utskrapning. Og her om dagen syns jeg at jeg så noe som kunne likne på et eller annet som kunne ha kommet ut av meg i do. Det gikk litt fort føre jeg spylte ned. Når man har hatt utskrapning så skal de vel ha tatt alt?
Ja testa graviditetstest forrige fredag, den var negativ.
Gjennomførte abort kun fordi fosteret testa positivt for trisomi 21 etter Nipt test, morkakeprøve og fostervannsprøve på Rikshospitalet. Det gikk hele mai mnd til. Pga på ultralyd kunne ikke de se noe typisk tegn.

Første gangen gravid, så skjedde dette. Så vil gjerne få kommet i gang igjen. Blir 40om 2uker så håper ikke alt håp er ute. ❤️
Jeg tror jeg hadde ringt gyn pol og hørt om en sjekk om det enda kan være rester, siden du fortsatt blør. Selv med utskraping kan det være det. Og mitt inntrykk etter hva de sa etter min utskraping var at det ikke burde ta så lang tid som du har gått nå ❤️

Veldig lei meg for å høre om den tøffe opplevelsen dere har hatt ❤️
 
Samme her (men 7 DPO). :) Noe foregår, bare vet ikke hvilken av delene. :wacky:
Jeg er 6/7 dpo men jeg har så himla lite troen … helt visna :( for lav temp synes jeg… :( Vi er på hyttekaos på svigerfamilie og tett på mye folk osv så gruer meg til å teste negativt og bli skuffa og lei meg med så mye som skjer rundt …
 
Jeg er 6/7 dpo men jeg har så himla lite troen … helt visna :( for lav temp synes jeg… :( Vi er på hyttekaos på svigerfamilie og tett på mye folk osv så gruer meg til å teste negativt og bli skuffa og lei meg med så mye som skjer rundt …
Skjønner.❤️ Jeg temper ikke lenger, så jeg vet ikke hvordan jeg ligger an der. Men havner i samme situasjon når jeg skal teste, med svigerfamilie i hus til over IKM. Redd det kommer til å bli spørsmål om humøret plutselig faller betraktelig. Ikke helt sikker på hvordan jeg evt. skal takle den skuffelsen med ekstra folk rundt jeg heller. :bag: Vi er i samme båt der❤️
 
Skjønner.❤️ Jeg temper ikke lenger, så jeg vet ikke hvordan jeg ligger an der. Men havner i samme situasjon når jeg skal teste, med svigerfamilie i hus til over IKM. Redd det kommer til å bli spørsmål om humøret plutselig faller betraktelig. Ikke helt sikker på hvordan jeg evt. skal takle den skuffelsen med ekstra folk rundt jeg heller. :bag: Vi er i samme båt der❤️
❤️❤️ når skal du teste? Jeg prøver å holde meg lengst mulig denne gangen men søren ikke lett…
Jeg hadde tempdropp i dag så egentlig føler jeg ikke det er noe poeng, men klarer ikke la være å håpe litt likevel. Neste syklus vet jeg ikke om jeg orker å tempe annet enn rett rundt el for kjenner jeg blir så sliten av det.. samtidig så ville kanskje fallhøyden vært større om ikke jeg var litt forberedt. Usikker på hva som er best i grunn..
 
Ja blør ujevnt hele tiden... Noen dager litt, og noen dager ingenting. Noen ganger på natta, andre på morran. Og sånn holder det på. Det et halvannen mnd siden utskrapning.
Jeg tror jeg hadde ringt gyn pol og hørt om en sjekk om det enda kan være rester, siden du fortsatt blør. Selv med utskraping kan det være det. Og mitt inntrykk etter hva de sa etter min utskraping var at det ikke burde ta så lang tid som du har gått nå ❤️

Veldig lei meg for å høre om den tøffe opplevelsen dere har hatt ❤️
Jeg tenke det samme som Hermine84 her. Jeg hadde utskrapning og sluttet å blø iløpet av 3-5 dager. Sykehuset sa det var normalt å blø litt, men ikke økende og ikke som en mensblødning.

Mange varme tanker til deg :Heartred
 
❤️❤️ når skal du teste? Jeg prøver å holde meg lengst mulig denne gangen men søren ikke lett…
Jeg hadde tempdropp i dag så egentlig føler jeg ikke det er noe poeng, men klarer ikke la være å håpe litt likevel. Neste syklus vet jeg ikke om jeg orker å tempe annet enn rett rundt el for kjenner jeg blir så sliten av det.. samtidig så ville kanskje fallhøyden vært større om ikke jeg var litt forberedt. Usikker på hva som er best i grunn..
Absolutt håp tross tempdropp, tenker jeg. Har lest at det er vanlig å ha en hormonell tempdropp litt ut i lutealfasen, før det går opp igjen. :)

Jeg tar nok første i morgen 9 DPO. Er på campingtur akkurat nå, og tok ikke med noen tester. :cool: Testetrangen er ikke-eksisterende per nå, men smyger vel innpå i morgen når vi kommer hjem - med huset fullt av folk. :bag: Har startet å få litt håp, og det føles bare skummelt.:nailbiting:
 
Back
Topp