8dpo. Clearblue Ultratidlig. Er kvalm og har ømme pupper, så prøver igjen om noen dager.

IMG_4863.jpeg
 
Å men denne er jo kjempe fin! Det er jo ikke tidligtest en gang og så sterk på 9 dpo!! Du er absolutt gravid pr nu!! Håper alt for at spiren sitter ❤️

Tusen takk :Heartred

Kjenner jeg stresser litt med at det skal være tulle strek siden jeg har fått det før.
 
ca 8 dpo. Disse kom etter tiden, men kan ikke skjønne at det er mulig å få skyggestreker på 3 stk? Aldri fått det før.. Var ikke planlagt å bli gravid nå:nailbiting: Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_1087.png
    IMG_1087.png
    4,9 MB · Visninger: 113
ca 8 dpo. Disse kom etter tiden, men kan ikke skjønne at det er mulig å få skyggestreker på 3 stk? Aldri fått det før.. Var ikke planlagt å bli gravid nå:nailbiting: Hva tenker dere?

Jeg ville tatt en ny test for å se om du fikk strek opp før fristen. Jeg har dessverre opplevd å få strek etter :(
Kan godt være det er pga graviditet, siden du har fått forskjellige tester men ville ikke stolt helt på de :)
 
Jeg ville tatt en ny test for å se om du fikk strek opp før fristen. Jeg har dessverre opplevd å få strek etter :(
Kan godt være det er pga graviditet, siden du har fått forskjellige tester men ville ikke stolt helt på de :)
Ja, den dukker opp svakt før fristen. Får teste mer i kveld og se:)

Jeg får sjeldent strek etter fristen som ikke betyr noe, så tror dette er babystrek ❤️
Samme her! Men nå er det lenge siden sist jeg testet (3 år siden). Kunne vært at testene har endret seg litt siden da:shy:
 
Igår viste clearblue smilefjes Men idag null.. Men syns de fra Babyplan endelig er sterkere.
 

Vedlegg

  • 20240711_202825.jpg
    20240711_202825.jpg
    1,1 MB · Visninger: 25
Da kom svaret på HCG prøve. HCG 5 på 11 dpo, så da var det over og ut for meg. Fikk faktisk positiv ultra tidlig digital CB, så den kan altså slå ut på bare 5.
Har du tatt to blodprøver?
HCG-nivået har store individuelle variasjoner, og det er vel stigning/dobling av hcg som er det viktigste, ikke selve verdien?
 
Har du tatt to blodprøver?
HCG-nivået har store individuelle variasjoner, og det er vel stigning/dobling av hcg som er det viktigste, ikke selve verdien?
Selve verdien er også viktig når man har IVF forsøk. Masse forsking på dpo og Hcg ved IVF. Den burde ligge mye høyer enn 5. Det finns jo mirakler og unntak, men de er ytterst sjelden. Skal ta en ny blodprøve i morgen, noe som egentlig er helt bortkastet da dette sannsynligvis bare løser seg selv i løpet av helgen.
 
Selve verdien er også viktig når man har IVF forsøk. Masse forsking på dpo og Hcg ved IVF. Den burde ligge mye høyer enn 5. Det finns jo mirakler og unntak, men de er ytterst sjelden. Skal ta en ny blodprøve i morgen, noe som egentlig er helt bortkastet da dette sannsynligvis bare løser seg selv i løpet av helgen.
Trist å høre <3 Er det første forsøk? Jeg hadde mitt første i mai/juni, men negativt resultat.
 
Fjerde forsøk, men fikk et barn på forsøk nr 2 da, så har ingen ting å klage på. Alt etter han er bare bonus :)
Skjønner! Vi har ingen fra før. Prøver selv i sommer, men sjansene er lave. Nytt forsøk i midten av august hvis vi ikke får positiv test mens klinikken har sommerstengt.
 
Skjønner! Vi har ingen fra før. Prøver selv i sommer, men sjansene er lave. Nytt forsøk i midten av august hvis vi ikke får positiv test mens klinikken har sommerstengt.
Har forresten lest endel forskning nå på at melatonin øker kvalitet på eggene og hjelper til med implantasjon. Verdt å prøve kanskje?
 
Har forresten lest endel forskning nå på at melatonin øker kvalitet på eggene og hjelper til med implantasjon. Verdt å prøve kanskje?
Hadde i så fall vært veldig fint, for kjenner jeg strever med søvnen når det er så mye tanker rundt prøving osv…
 
Fikk ikke tatt bilde av testen for er på hytte med mange familiemedlemmer og kunne ikke okkupere badet osv, men blank tidligtest i dag 10 dpo og tempen er lav så det er 99% sikkert at det ikke gikk for min del… kjempe sliten og lei av denne prøvingen som har holdt på straks ett år, dundrende hodepine og vil helst bare være alene men skal hurra meg rundt i dyreparken med storfamilien i hele dag også…. :arghh:
 
ca 8 dpo. Disse kom etter tiden, men kan ikke skjønne at det er mulig å få skyggestreker på 3 stk? Aldri fått det før.. Var ikke planlagt å bli gravid nå:nailbiting: Hva tenker dere?
Med så mange så pass sterke rosa streker på 25mlu BP ville jeg ikke vært i tvil selv om de kom litt etter fristen❤️
 
Back
Topp