Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å men denne er jo kjempe fin! Det er jo ikke tidligtest en gang og så sterk på 9 dpo!! Du er absolutt gravid pr nu!! Håper alt for at spiren sitter
BabystrekI dag er streken tydeligere
ca 8 dpo. Disse kom etter tiden, men kan ikke skjønne at det er mulig å få skyggestreker på 3 stk? Aldri fått det før.. Var ikke planlagt å bli gravid nå Hva tenker dere?
Jeg får sjeldent strek etter fristen som ikke betyr noe, så tror dette er babystrekca 8 dpo. Disse kom etter tiden, men kan ikke skjønne at det er mulig å få skyggestreker på 3 stk? Aldri fått det før.. Var ikke planlagt å bli gravid nå Hva tenker dere?
Ja, den dukker opp svakt før fristen. Får teste mer i kveld og seJeg ville tatt en ny test for å se om du fikk strek opp før fristen. Jeg har dessverre opplevd å få strek etter
Kan godt være det er pga graviditet, siden du har fått forskjellige tester men ville ikke stolt helt på de
Samme her! Men nå er det lenge siden sist jeg testet (3 år siden). Kunne vært at testene har endret seg litt siden daJeg får sjeldent strek etter fristen som ikke betyr noe, så tror dette er babystrek
Har du tatt to blodprøver?Da kom svaret på HCG prøve. HCG 5 på 11 dpo, så da var det over og ut for meg. Fikk faktisk positiv ultra tidlig digital CB, så den kan altså slå ut på bare 5.
Selve verdien er også viktig når man har IVF forsøk. Masse forsking på dpo og Hcg ved IVF. Den burde ligge mye høyer enn 5. Det finns jo mirakler og unntak, men de er ytterst sjelden. Skal ta en ny blodprøve i morgen, noe som egentlig er helt bortkastet da dette sannsynligvis bare løser seg selv i løpet av helgen.Har du tatt to blodprøver?
HCG-nivået har store individuelle variasjoner, og det er vel stigning/dobling av hcg som er det viktigste, ikke selve verdien?
Trist å høre <3 Er det første forsøk? Jeg hadde mitt første i mai/juni, men negativt resultat.Selve verdien er også viktig når man har IVF forsøk. Masse forsking på dpo og Hcg ved IVF. Den burde ligge mye høyer enn 5. Det finns jo mirakler og unntak, men de er ytterst sjelden. Skal ta en ny blodprøve i morgen, noe som egentlig er helt bortkastet da dette sannsynligvis bare løser seg selv i løpet av helgen.
Fjerde forsøk, men fikk et barn på forsøk nr 2 da, så har ingen ting å klage på. Alt etter han er bare bonusTrist å høre <3 Er det første forsøk? Jeg hadde mitt første i mai/juni, men negativt resultat.
Skjønner! Vi har ingen fra før. Prøver selv i sommer, men sjansene er lave. Nytt forsøk i midten av august hvis vi ikke får positiv test mens klinikken har sommerstengt.Fjerde forsøk, men fikk et barn på forsøk nr 2 da, så har ingen ting å klage på. Alt etter han er bare bonus
Åh, så tøft. Har dere forsøkt lenge?Skjønner! Vi har ingen fra før. Prøver selv i sommer, men sjansene er lave. Nytt forsøk i midten av august hvis vi ikke får positiv test mens klinikken har sommerstengt.
Har forresten lest endel forskning nå på at melatonin øker kvalitet på eggene og hjelper til med implantasjon. Verdt å prøve kanskje?Skjønner! Vi har ingen fra før. Prøver selv i sommer, men sjansene er lave. Nytt forsøk i midten av august hvis vi ikke får positiv test mens klinikken har sommerstengt.
Hadde i så fall vært veldig fint, for kjenner jeg strever med søvnen når det er så mye tanker rundt prøving osv…Har forresten lest endel forskning nå på at melatonin øker kvalitet på eggene og hjelper til med implantasjon. Verdt å prøve kanskje?
Med så mange så pass sterke rosa streker på 25mlu BP ville jeg ikke vært i tvil selv om de kom litt etter fristenca 8 dpo. Disse kom etter tiden, men kan ikke skjønne at det er mulig å få skyggestreker på 3 stk? Aldri fått det før.. Var ikke planlagt å bli gravid nå Hva tenker dere?