Så bra!! Heier på terminspireNy test nå og den har allerede blitt sterkere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!! Heier på terminspireNy test nå og den har allerede blitt sterkere
Så bra!! Heier på terminspire
skikkelig hyggelig å seTakk hvordan går det med deg?
Enig! Men her var testen helt negativ i dag tidlig. Så det var merkelig. Men det passer bra for oss, da det ikke var planlagt å bli gravid helt enda Masse lykke til til dere andre herMed så mange så pass sterke rosa streker på 25mlu BP ville jeg ikke vært i tvil selv om de kom litt etter fristen
Jeg er 40 og vi har vært uten prevensjon i ca åtte år. Har prøvd aktiv de siste fire årene, og vært utreda for infertilitet i 2023. Ble henvist og godkjent for IVF rett før jeg ble 40, så vi får tre forsøk i det offentlige.Åh, så tøft. Har dere forsøkt lenge?
Men det er en veldig fin strek! Ikke alltid de blir sterkere over natta.Ny test i dag og syns ikke den er så mye sterkere siden i går kveld. Er så stressende disse dagene her altså
Åh så slitsomt! Hvis dere må vente lenge mellom hvert forsøk ville jeg gått privat også. De er så mye mer effektive og så lenge du ikke fortelle dem om hverandre kan du kjøre dobbelt løp .Jeg er 40 og vi har vært uten prevensjon i ca åtte år. Har prøvd aktiv de siste fire årene, og vært utreda for infertilitet i 2023. Ble henvist og godkjent for IVF rett før jeg ble 40, så vi får tre forsøk i det offentlige.
Kan lett sove 10-14 timer, så tror ikke jeg mangler melatonin
Sniker...synes denne testen ser like sterk ut som mine gjorde på og etter IKM ved de kjemiske, og du er jo ikke så langt engang. Så synes dette ser bra ut.Ny test i dag og syns ikke den er så mye sterkere siden i går kveld. Er så stressende disse dagene her altså
Melatonin hjelpe eggene med å feste seg fordi de blant annet fjerner «dårlige» celler rundt egget. Begynne å komme endel forsking på det, men det tar jo veeeeldig lang tid før medisinske rettningslinjer etc endres etter forskning.Jeg er 40 og vi har vært uten prevensjon i ca åtte år. Har prøvd aktiv de siste fire årene, og vært utreda for infertilitet i 2023. Ble henvist og godkjent for IVF rett før jeg ble 40, så vi får tre forsøk i det offentlige.
Kan lett sove 10-14 timer, så tror ikke jeg mangler melatonin
Interessant!Melatonin hjelpe eggene med å feste seg fordi de blant annet fjerner «dårlige» celler rundt egget. Begynne å komme endel forsking på det, men det tar jo veeeeldig lang tid før medisinske rettningslinjer etc endres etter forskning.
FeilpostaHer er det fremdeles ikke mensen, litt rosa slim i trusa i tre dager. Synes mensen bare kan komme nå hvis den likevel skal komme
Ja ikke sant!!!Interessant!
skikkelig hyggelig å se
Nei det går dårlig her.. neg tidlig test i dag 10 dpo så det er for min del ensbetydende med at det ikke gikk, spesielt siden det også var litt tempfall i dag. Har også dundrende hodepine så det gjør jo bare dagen helt topp….. blir ikke lett å holde maska med humøret i dag
Takk for forslag Vi har ikke råd til begge deler, tror jeg. Sparer til alt et liv med barn innebærer ved siden av å betale ned boliglånet. Og så tror jeg ikke kroppen hadde tålt mange forsøk etter hverandre så godt. Kjenner det var veldig godt med en pause etter det første, det er jo krevende for kropp og hode. Og jeg vil gjerne gå inn i et svangerskap med så mye som mulig energi til å takle både graviditeta og alt som følger. De har ikke stengt mye, bare i sommerferien, og jeg tror nok jeg får mine to forsøk til høsten før jeg blir altfor gammel.Åh så slitsomt! Hvis dere må vente lenge mellom hvert forsøk ville jeg gått privat også. De er så mye mer effektive og så lenge du ikke fortelle dem om hverandre kan du kjøre dobbelt løp .
Okei så bra! Skjønner godt du trenger pause i mellom. Har bare hørt så mye fra de som går offentlig at de ofte må vente 2-3 mmd mellom hvert innsett fordi det er så lange køer. Men det er i Oslo da. Masse lykke tilTakk for forslag Vi har ikke råd til begge deler, tror jeg. Sparer til alt et liv med barn innebærer ved siden av å betale ned boliglånet. Og så tror jeg ikke kroppen hadde tålt mange forsøk etter hverandre så godt. Kjenner det var veldig godt med en pause etter det første, det er jo krevende for kropp og hode. Og jeg vil gjerne gå inn i et svangerskap med så mye som mulig energi til å takle både graviditeta og alt som følger. De har ikke stengt mye, bare i sommerferien, og jeg tror nok jeg får mine to forsøk til høsten før jeg blir altfor gammel.
Her har det gått rimelig raskt, forsinkelsene har «skyldtes» at jeg ble spontant gravid samme måned vi ble godkjent for behandling. MA i uke 9, med påfølgende medisinsk abort som ikke var fullstendig, og deretter utskrapning en måned seinere og kjemisk graviditet første syklus etter utskrapninga.Okei så bra! Skjønner godt du trenger pause i mellom. Har bare hørt så mye fra de som går offentlig at de ofte må vente 2-3 mmd mellom hvert innsett fordi det er så lange køer. Men det er i Oslo da. Masse lykke til