Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei . Er strimmelen helt blank?
Takknemlig om dere ikke blir triste på mine vegne helt ennå Trodde det var svak skygge på strimmelen, men samboeren ser ikke noe.Ånei . Er strimmelen helt blank?
Skjønner det, det er alltids mye mer håp i naturlig syklus enn ved IVF. Dere vet jo aldri helt sikkert når egget blir befruktetTakknemlig om dere ikke blir triste på mine vegne helt ennå Trodde det var svak skygge på strimmelen, men samboeren ser ikke noe.
Takk Trenger å håpe litt nå.Skjønner det, det er alltids mye mer håp i naturlig syklus enn ved IVF. Dere vet jo aldri helt sikkert når egget blir befruktet
9 dpo kan være for tidlig! Sjekk i morgen tidig9 dpo på utvanna kveldsurin ser ganske blenda ut…
Krysser fingrene for deg!4 DPO her, skrekkelig trøtt i dag, men tror det er fordi jeg har blitt forkjølet. Sovet tre timer fordelt på to dupper i dag. Og luft i magen, som har pleid å være et godt tegn for meg. Krysser fingrene Første test ryker 7 eller 8 DPO. Når skal dere andre teste?
Jeg har også fått sånn kvarting strek på bp , var ikke gravid . Men tidlig og fortsatt håpCd31, 9dpo. Syns jeg skimter en svak svak strek, men tror det bare er ønsketenkning.
Vis vedlegget 439442
Jeg skimter noe her jeg også. Krysser fingrene for at neste test har tydelig strekKrysser fingrene for deg!
Jeg har testet altfor tidlig, og det stresser meg hver gang. Men hvis jeg får positiv test, kan jeg starte med progesteron samme dag. Er 11 dpo nå, og skimter liksom … noe. Men ingen tydelig strek, og negativ clearblue.
Vis vedlegget 439532
Krysser fingrene for deg!
Jeg har testet altfor tidlig, og det stresser meg hver gang. Men hvis jeg får positiv test, kan jeg starte med progesteron samme dag. Er 11 dpo nå, og skimter liksom … noe. Men ingen tydelig strek, og negativ clearblue.
Vis vedlegget 439532
Hvor mange dpo? Kjempefine strekerHer er dagens test hos meg, fikk tak i en Clearblue og et annet merke som jeg ikke helt vet hva er, kjøpt i Sverige. Og den er veldig svak mens Clearblue er veldig tydelig kjedelig at det skal være så forskjell på testene.
I gen tvil der og forskjell er det på merkene i styrke . GratulererHer er dagens test hos meg, fikk tak i en Clearblue og et annet merke som jeg ikke helt vet hva er, kjøpt i Sverige. Og den er veldig svak mens Clearblue er veldig tydelig kjedelig at det skal være så forskjell på testene.
Hvor mange dpo? Kjempefine streker
I gen tvil der og forskjell er det på merkene i styrke . Gratulerer