Har du tatt ny i dag?
IMG_4898.jpeg
CD33, 11dpo.
(Sist fikk jeg svak strek på kvelden 11dpo.)
 
4 DPO her, skrekkelig trøtt i dag, men tror det er fordi jeg har blitt forkjølet. Sovet tre timer fordelt på to dupper i dag. Og luft i magen, som har pleid å være et godt tegn for meg. Krysser fingrene ❤️ Første test ryker 7 eller 8 DPO. Når skal dere andre teste?
Krysser fingrene for deg!

Jeg har testet altfor tidlig, og det stresser meg hver gang. Men hvis jeg får positiv test, kan jeg starte med progesteron samme dag. Er 11 dpo nå, og skimter liksom … noe. Men ingen tydelig strek, og negativ clearblue.
IMG_4908.jpeg
 
12 dpo og nå begynte spottingen allerede:( hadde håpa å få vente en dag til for å øke sjansen for at mannen rekker hjem til el neste syklus men neida..!
Jeg er glad jeg har tempet underveis og vært klar over hvilken vei det gikk, men vært noe ufattelig lange tøffe dager likevel.. vi har satt en grense å bare prøve frem til og med november. Så er nesten letta av tanken på å snart slippe … jeg ønsker veldig veldig intenst ett barn til, men det går veldig på psyken løs denne prøvingen og det går utover både barna jeg har fra før men også forholdet til mannen ❤️
 
Krysser fingrene for deg!

Jeg har testet altfor tidlig, og det stresser meg hver gang. Men hvis jeg får positiv test, kan jeg starte med progesteron samme dag. Er 11 dpo nå, og skimter liksom … noe. Men ingen tydelig strek, og negativ clearblue.
Vis vedlegget 439532
Jeg skimter noe her jeg også. Krysser fingrene for at neste test har tydelig strek ❤️
 
Her er dagens test hos meg, fikk tak i en Clearblue og et annet merke som jeg ikke helt vet hva er, kjøpt i Sverige. Og den er veldig svak mens Clearblue er veldig tydelig :) kjedelig at det skal være så forskjell på testene.
 

Vedlegg

  • IMG_9510.jpeg
    IMG_9510.jpeg
    74,8 KB · Visninger: 36
  • IMG_9509.jpeg
    IMG_9509.jpeg
    425,2 KB · Visninger: 35
Her er dagens test hos meg, fikk tak i en Clearblue og et annet merke som jeg ikke helt vet hva er, kjøpt i Sverige. Og den er veldig svak mens Clearblue er veldig tydelig :) kjedelig at det skal være så forskjell på testene.
Hvor mange dpo? Kjempefine streker ➕
 
Her er dagens test hos meg, fikk tak i en Clearblue og et annet merke som jeg ikke helt vet hva er, kjøpt i Sverige. Og den er veldig svak mens Clearblue er veldig tydelig :) kjedelig at det skal være så forskjell på testene.
I gen tvil der og forskjell er det på merkene i styrke . Gratulerer :Heartred
 
Back
Topp