Røk på den siste testen jeg hadde :laughing002 Har så lyst til å ta en digital men må vente til jeg kommer hjem fra ferien. Trodde egentlig ikke at vi traff denne syklusen så la fra meg den hjemme :nailbiting: angrer nå :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_9517.jpeg
    IMG_9517.jpeg
    123,2 KB · Visninger: 20
Sniker meg inn her :)
Avokadonøtta - 32 - B1 -PP5 ish (2SA i fjor + en liten pause) - EL 4/7 - IKM 18/7

Er 11 dpo i dag og forventer ikke IKM før på torsdag, men fikk positiv test i dag. :smiley-bounce012 Den er fortsatt veldig svak, så er forberedt på at det kan gå galt, men enn så lenge er jeg i hvert fall gravid <3 Glemte å ta bilde av testen før den hadde ligget for lenge og tørket, så nå synes det ikke så godt lengre, men prøver en ny test igjen i morgen og legger ut bilde da. :D
 
Jeg har nå hoppet mellom flere ulike grupper, men håper det er greit jeg blir med her også? Har ustabil syklus og er på CD48. Har klart å holde motet oppe til tross for negative tester så langt. Forrige test var på onsdag (siste jeg hadde) og det ligger nå flere i postkassen og venter på meg. Er tilbake fra ferie torsdag og skal teste da... :happy7

Clefairy - 32 - B2 - PP1 - IKM ????
 
Vises sikkert ikke på bildet. Irriterende med så tydelige skygger. Har ikke vært borti det før :(
 

Vedlegg

  • 20240715_182411.jpg
    20240715_182411.jpg
    1,6 MB · Visninger: 94
Kjenner på så mye mensmurringer, vondt i ryggen, og økt utflod. Gleder meg til å komme hjem og teste i morgen. Men er typisk om TR kommer rett før det (eller rett etter) :smiley-ashamed004
 
Det har i hvert fall økt fra i går, men er (så klart) stressa for at den er for svak til å være 13 dpo. Har brukt vanlig test, ikke tidligtest, men likevel Skulle ønske disse bekymringene ikke var så sterke

Skjønner deg godt, var så stresset selv. Men din har økt godt i styrke og det er jo veldig bra :)
 
Back
Topp